Δευτέρα, Μαρτίου 12, 2018

 Αποτέλεσμα εικόνας για σαββιδης με οπλο

ΕΙΜΑΙ Ο  ΙΒΑΝ Ο ΤΡΟΜΕΡΟΣ  ΕΓΩ! 

Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ
για ν΄αποκτήσω τίτλους
για τον ΠΑΟΚ όπως μπορώ.

Αν σε πετύχω πουθενά
να  ξηγηθώ στα σκοτεινά
σε καρτερώ.

Κυκλοφορώ κι αδιαφορώ
 αν υποφέρεις
μπρος στον σκοπό μου τον ιερό.

Για όποιον μου αντισταθεί
κάνω το τραύμα πιο βαθύ
κι αποχωρώ.

Μην απορείς  που μια ζωή
κυκλοφορώ και  προοδεύω
είναι μαζί μου ο  Θεός
για όσους  σημαδεύω
Γιατί να ξέρεις  πως με το χρήμα
όποιον  γουστάρω κεραυνοβολάω
 και πάντα στο τέλος μόνο εγώ μιλάω.

Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ
για ν΄αποκτήσω τίτλους
για τον ΠΑΟΚ όπως μπορώ.

Αν σε πετύχω πουθενά
να  ξηγηθώ στα σκοτεινά
σε καρτερώ.


Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ
για την ομάδα μου
κάνω ό,τι μπορώ.

Μες στου μυαλού μου
τις φωτιές
των χουλιγκάνων ακούω
τις κραυγές.

Κυκλοφορώ κι αδιαφορώ
για τη γνώμη των πολλών
τους Νόμους ξέρεις
πού τους γράφω ΕΓΩ...


Κι αν κάποια φορά παρεκτραπώ,
με δωρεές στις εκκλησιές
και σε κάποιο ίδρυμα Ποντιακό
κάνω ό,τι γουστάρω κι όσα μπορώ. 


Μην απορείς,  διαιτητή, που για σκοπό καλό
με την πιστόλα μπήκα στο γήπεδο και σ΄απειλώ
ΕΙΜΑΙ Ο  ΙΒΑΝ Ο ΤΡΟΜΕΡΟΣ  ΕΓΩ  ,
που  άδεια οπλοχρησίας έχει απ΄το   Θεό!
Αποτέλεσμα εικόνας για σαββιδης με οπλο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

The Successors of Alexander the Great - Real Faces - Diadochi -The Hellenistic World/Οι Διάδοχοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου - Πραγματικά Πρόσωπα - Διαδόχοι -Ο Έλληνιστικός κόσμος

Γυρίζουμε πίσω το χρόνο στην αρχή της Ελληνιστικής Εποχής , εξετάζοντας τους Διαδόχους, τους αντίπαλους στρατηγούς, συγγενείς και φίλους το...