Δευτέρα, Ιανουαρίου 15, 2018

Στη Μονμάρτρη της Μπελ Επόκ


http://www.mimifroufrou.com/scentedsalamander/images/Cabaret-du-Chat-Noir.jpgΈνα τραγούδι για το θρυλικό καμπαρέ Μαύρη Γάτα (Le chat noir) στη Μονμάρτρη της Μπελ Επόκ

Το φεγγάρι ήταν γαλήνιο
Όταν στο βουλεβάρτο

Είδα μπροστά μου τον Σωσθένη 

Μου λέει: Αγαπητέ Όσκαρ!
Από πού έρχεσαι, παλιόφιλε;

Του απαντώ:
Σήμερα είναι Κυριακή,
Και  αύριο Δευτέρα
...


Ψάχνω για το θησαυρό,
Γύρω από τη Μαύρη Γάτα,
Στο φως του φεγγαριού,
Στη Μονμάρτρη!

Ψάχνω για το θησαυρό,
Γύρω από τη Μαύρη Γάτα,
Στο φως του φεγγαριού,
Στη Μονμάρτρη, το βράδυ.


Το φεγγάρι ήταν λιγότερο λαμπερό,
Όταν συναντήθηκα
Με τη δεσποινίδα  Κλαίρη
Της  ψιθύρισα:
Πώς είσαι, ομορφούλα; 

- Και εσείς; 

- Πολύ καλά, ευχαριστώ.
- Επί τη ευκαιρία, μου είπε,
Τι ψάχνετε εδώ;


Το φεγγάρι ήταν πιο σκοτεινό,
Ψηλά οι γάτες νιαούριζαν κοροϊδευτικά,
Όταν είδα στη σκιά
Δύο μεγάλα μάτια που έλαμπαν.
Μια αγριοφωνάρα
Μου φώναξε : -Για όνομα του Θεού,
Σε τσάκωσα , νεαρέ,
Τι κάνεις;
 

- Εγώ ... τίποτα ...

Το φεγγάρι ήταν σκοτεινό,
Όταν με κουβάλησαν
Στο τμήμα,
Εκεί με ρώτησαν:
Είστε δημοσιογράφος,
Ζωγράφος, γλύπτης, ένοχος,
Ποιητής ή πιανίστας; ...
Ποια είναι η δουλειά σας;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Επιστροφή στην Άνοιξη με κακό καιρό: Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού από την ΕΜΥ για Παρασκευή και Σάββατο

      emy.gr Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού (ΕΔΕΚ) https://www.boatfishing.gr/wp-content/uploads/2018/09/ektakto-deltio-thyellodon-an...