Κυριακή, Νοεμβρίου 19, 2017

Επειδή το πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνην...

      ...ας  γελάσει  λίγο το πικραμένο μας χειλάκι... 
Διαχρονική προσφορά του καλού φίλου Στέφανου από τη Νάουσα


*Την περασμένη βδομάδα κρυολόγησα και πήγα στο γιατρό . Μου είπε να πάρω ένα αντιβηχικό . Τράβηξα για το  φαρμακείο να πάρω το αντιβηχικό κι ο φαρμακοποιός μου είπε να πληρώσω  30 ευρώ, γιατί δεν το γράφει  ο ΕΟΠΥΥ. Τότε ήταν που μου κόπηκε μαχαίρι ο βήχας...
 
  *Κυκλοφορούν φήμες ότι τα Κέντρα Υγείας θα μετονομαστούν σε ΙΚΕΑ . Βασικό logo τους : "Θεραπεύσου μόνος σου!"...
 
*Μάνα, άκουσα  ότι ο ΟΑΣΘ θα βάλει θέρμανση στα  λεωφορεία. Αν βάλει και  ίντερνετ, σε πληροφορώ ότι μετακομίζω!
 
*Άστα , φίλε μου . Πέρασα μεγάλη κατάθλιψη. Με άριστα!...
 
*Σας πληροφορώ ότι έκοψα το ποτό . Τώρα πίνω πού και πού...  κάθε μέρα!
 
* Ώρες-ώρες σκέφτομαι ότι το μικρό δαχτυλάκι του ποδιού μας υπάρχει μόνο για να το κοπανάμε σε έπιπλα.
 *Ξέρεις, εγώ που με βλέπεις, θα έχανα κιλά, αλλά δε μ΄ αρέσει να χάνω ποτέ.Είμαι γεννημένος νικητής.

* Είναι σίγουρο ότι ο  κόσμος θα καταστραφεί στις 31 Δεκεμβρίου του 2099, γιατί τότε τελειώνει το ημερολόγιο των Windows.

*Σε κάποια στιγμή ξυπνάω , πετάγομαι πάνω και τι να δω; Είμαι ήδη δύο ώρες στη δουλειά!
 
* Συγκλονιστικό! Ανακάλυψαν λέει νερό και πάγο στον πλανήτη Ερμή! Μόνο ουίσκι και φιστίκια θα χρειαστεί να πάρουμε από τη γη .
 
*Είμαι στο ταξί και μπαίνει μια ασκημούλα.
- Ψυχικό;, μου λέει.
- Δεν κάνω, μάνα μου, ψυχικά,  της λέω.

 
*Όχι καλέ, δεν έχει κίνηση. Απλώς έβρεχε , όταν  ξεκίνησα από τη Ραφήνα μ' ένα τσαμπί κόκκινο σταφύλι, και έφτασα στα Πατήσια με ένα μερλό του 67.
 
* Ήρθε μια καινούρια στην πολυκατοικία και θέλει να ανάψει καλοριφέρ. Μαζεύουμε υπογραφές να τη διώξουμε.

*- Συγνώμη αφεντικό, αλλά έχουμε να πάρουμε μισθό 4 μήνες.
- Δεκτή η συγνώμη σας, παιδιά!


* Ζητείται κιθαρίστας να παίζει μελαγχολική μουσική όσο κοιτάζω έξω από το παράθυρο τη βροχή να πέφτει.
* Όταν δεν είμαι καλά, θέλω να με κοιτάζει κάποιος στα μάτια, να με παίρνει αγκαλιά και να μου λέει , ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ,  ΑΥΡΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ!
 
* Τελειώνουμε επιτέλους τον έβδομο μνημονιακό χρόνο! Το 2018  θα πηγαίνουμε στο σούπερ μάρκετ, αλλά  δε  θα αγοράζουμε τίποτα. Θα κάνουμε μόνο like.
 
*Ξέρει μήπως κανείς το site της εκκλησίας της περιοχής  ,  να κατεβάσω μερικά καντήλια για τις πρωινιάτικες καμπανοκρουσίες;

* "Ζητείται κοπέλα να ερωτευτώ παράφορα, να με κερατώσει, να με χωρίσει, να φάω κόλλημα, να μη τρώω, για να χάσω τα κιλά του καλοκαιριού."

* Φέτος μειώθηκαν οι φωτιές 40% , λέει ο Τζανακόπουλος.Κατανοητό.  Δεν έχει ο κόσμος άλλα λεφτά για να χτίσει αυθαίρετα...

* -Όταν γεννιέται ο Χριστός, τι σφάζουμε; 
-Γαλοπούλες.
- Όταν πεθαίνει ο Χριστός, τι σφάζουμε;
 -Αρνιά. 
-Σε ρωτώ λοιπόν: Τι βύσμα είχαν οι κότες στο Θεό;
 
*Τα οικογενειακά μας τραπέζια επί Μνημονίων είναι πολύ χλιδάτα! Αρκεί να προλάβω  να φάω  πριν από  τη σφαγή  για το μοναδικό κομμάτι  ροσμπίφ που φέρνει η μαμά στο πιστάκι του γλυκού ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: