Τρίτη, Αυγούστου 15, 2017

ΕΜΠΕΙΡΙΚΟΣ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ


Γλυκά θροΐζουν γύρω μου τα δένδρα. Τι υψηλός και αίθριος
που είναι ο ουρανός! Μες στην ψυχή μου το ουράνιον τόξον
και στην καρδιά μου μέσα —στιλπνός, πασίχαρος
κορυδαλλός— λαλεί ο μικρός μου γιος.
Ανδρέας Εμπειρίκος , Ο  κορυδαλλός

Ο Ανδρέας Εμπειρίκος με τη σύζυγό του Βιβίκα (Ευρυδίκη Ζήση). Γνωρίστηκαν μέσω του Γιάννη Τσαρούχη, ενώ κουμπάρος στον γάμο τους, το 1947, ήταν ο Οδυσσέας Ελύτης.

1. Λεωνίδας Εμπειρίκος: «Ο πατέρας μου ήταν πιο κοντά στους αναρχικούς» (μια αποκαλυπτική συνέντευξη) ...

Αποτέλεσμα εικόνας για ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΕΜΠΕΙΡΙΚΟΣ
 2. Ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΕΜΠΕΙΡΙΚΟΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΕΜΠΕΙΡΙΚΟ

Αναμνήσεις για τον πατέρα του  και την οικογένεια Εμπειρίκου ,  την καθημερινότητα δίπλα του, για τους σημαντικούς διανοούμενους- φίλους του . Ενθυμήματα και φωτογραφίες , ταινίες , χώροι αγαπημένοι του γοητευτικού σουρεαλιστή  ποιητή, που ανανέωσε τη λογοτεχνική και πνευματική ζωή του τόπου με την ρηξικέλευθη  προσωπικότητά του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

«Όλβιος όστις ιστορίας έσχε μάθησιν»(Ευριπίδης) : «Ο Χίτλερ και οι Απόστολοι του Κακού» /Ντοκιμαντέρ (2016)

Αντικειμενικό πορτρέτο, βασισμένο σε έγχρωμα αρχεία, του Αδόλφου Χίτλερ και των ανδρών γύρω του, που ήταν οι  υπεύθυνοι για την επιτυχία του...