Τρίτη, Μαΐου 16, 2017

Η πρώτη διδάξασα και η άξια επίγονος



Για να ξέρεις αλανιάρη

Σύνθεση και  στίχοι Γ. Καμβύσης 1936


Για να ξέρεις, αλανιάρη,
σ' έχω πάρει πια χαμπάρι,
ό,τι χρόνια πας για αβάντα
φέρνεις βόλτα για την τσάντα.

Μάγκα μου, τα κάνεις ρόιδο,
δεν είμαι καάνα κορόιδο
και ξηγιέμαι εις την τρίχα
θα στον κόψω εγώ το βήχα.

Μη μου κάνεις ρε την πάπια.
δεν τα τρώγω αυτά τα χάπια.
δεν μου ξαναπαίρνεις φράγκο.
άιντε στρίβε, τράβα σπάγκο

Δε σου φτάνει που με δέρνεις,
μα στο τέλος μου τα παίρνεις,
βρε τα βγάζω με ιδρώτα
κι όποιον θέλεις πάνε ρώτα

Για να ξεύρεις, βρε μουρμούρη,
έχω βρει άλλον καψούρη
πού 'ναι φίνος και μαγκιόρος
κι όχι κάνας τρακαδόρος

Και μου τάζει κάθε τόσο
να με πάρει να γλιτώσω,
βρήκα βρε την ευκαιρία
για να ζήσω σαν "κερία"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Yasmine Hamdan - Hal (official music video) #JimJarmusch EditQ « Ω εύθραυστη καρδιά μου/ Ο χωρισμός με σκοτώνει»...

I adore you And if a day passes by without seeing you I forget you How come this time I drew you The Longing moves the nostalgia in my heart...