Τετάρτη, Μαρτίου 29, 2017

ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΕ ΕΝΟΧΕΣ

TA CIGARETTE APRÈS L'AMOUR
ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΣΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ
1973

1) Ta ci-garette a-près l'a-mour
Je la re-garde à con-tre jour
Mon a-mour
C'est cha-que fois la mê-me chose
Dé-jà tu pens's à au-tre chose
Au-tre chose
Ta ci-ga rette a-près l'a-mour
je la re-garde à con-tre jour
Mon a-mour
Il va mou-rir a-vec l'au-rore
Cet a-mour là qui s'é-va-pore
En fu-mée bleue qui s'in-si-nue
La nuit re-ti-re ses ma-rées
Je n'ai plus rien à dé-cla-rer
Dans le jour j'en-tre les mains nues

2) Ta ci-ga-rette a-près l'a-mour
Je la re-garde à con-tre jour
Mon a-mour
Dé-jà tu reprends ton vi-sage
Tes ha-bi-tudes et ton âge
Et ton âge
Ta ci-ga rette a-près l'a-mour
Je la re-garde à con-tre jour
Mon a-mour
Je ne pour-rai ja-mais me faire
A ce mou-ve-ment de la terre
Qui nous ra-mèn' toujours au port
Aus-si loin que l'on s'a-ban-donne
Ni l'un ni l'au-tre on se donne
On se re-prend a-vec l'au-rore
Ta ci-ga-rette a-près l'a-mour
S'est con-su-mée à contre-a-mour
Mon a-mour

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...