Κυριακή, Μαρτίου 12, 2017

ΠΩΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ

Ω, είναι ωραία στον παράδεισο
καθένας βρίσκει όσα πάντοτε ποθούσε
Ω, είναι ωραία στον παράδεισο
βρήκα κι εγώ μια φυλακή για την καρδιά μου
που λεύτερη δεν άντεχε, ψυχορραγούσε.

Έχει στον παράδεισο λεωφόρους
Έχει στον παράδεισο ουρανό
Έχει στον παράδεισο κορίτσια
Έχει στον παράδεισο,
Έχει στον παράδεισο αλκοόλ.

Ω, είναι ωραία στον παράδεισο
καθένας βρίσκει ό,τι πάντοτε ποθούσε
Ω, είναι ωραία στον παράδεισο
βρήκα κι εγώ μια φυλακή για την καρδιά μου
που λεύτερη δεν άντεχε, ψυχορραγούσε.

Έχει στον παράδεισο σοκολάτες
Έχει στον παράδεισο πλατείες σαν του Πεκίνου
Έχει στον παράδεισο, έχει τρομοκράτες
Υπάρχουν στον παράδεισο, έξοδοι κινδύνου.

Ω, είναι ωραία στον παράδεισο
καθένας βρίσκει ό,τι πάντοτε ποθούσε
Ω, είναι ωραία στον παράδεισο
βρήκα κι εγώ μια φυλακή για την καρδιά μου
που λεύτερη δεν άντεχε, ψυχορραγούσε.

Ω, είναι ωραία στον παράδεισο
καθένας βρίσκει όσα πάντοτε ποθούσε
Ω, είναι ωραία στον παράδεισο
καθένας βρίσκει αυτά που πάντοτε ποθούσε
Ω, είναι ωραία στον παράδεισο
Ω, είναι ωραία στον παράδεισο

Δεν υπάρχουν σχόλια: