Πέμπτη, Ιουνίου 30, 2016

Θέλω να είμαι ο άνεμος που σπρώχνει το φτερό σου...

Οι ΕΚΜΕΚ κυκλοφορούν το νέο τους single με τίτλο «Πουλί Ξενιτεμένο» το οποίο έρχεται να ακολουθήσει τη σειρά των επιτυχημένων κυκλοφοριών της μπάντας που έχει αγαπηθεί πολύ από το κοινό σε όλη την Ελλάδα!
Το «Πουλί Ξενιτεμένο» είναι ένα τραγούδι με έντονο το ethnic στοιχείο στον ήχο του και με στίχο που αποτυπώνει την απώλεια της ξενιτιάς αλλά και τη χαρά της ελευθερίας και της επιστροφής σε ό,τι αποκαλούμε ρίζες...
Ένα τραγούδι γλυκόπικρο, διαχρονικό και ταυτόχρονα επίκαιρο!

Μουσική: EKMEK
Στίχοι: Άλκης Κανίδης

Θέλω να είμαι ο άνεμος
Που σπρώχνει το φτερό σου
Πίσω στη γη να με πετάς
Κι εγώ να χαίρομαι που πας
Ψηλά στον προορισμό σου
Θέλω να είμαι ποταμός
Να τρέχω αφρισμένος
Μέσα να ρίχνεις τους καημούς
Κι εγώ να βγάζω θησαυρούς
Κι ας μένω λερωμένος
Πουλί μικρό, πουλί τρελό
Πουλί ξενιτεμένο
Boυνό μεγάλο ο καημός
Ψηλώνει όσο ανεβαίνω
Πουλί μικρό, πουλί τρελό
Πουλί ξενιτεμένο
Γυρίζεις κι ανασταίνομαι
Φεύγεις κι αργοπεθαίνω
Nά’ παιρνα μέσα μου εγώ
Τη λύπη που σε πνίγει
Σαν του τσιγάρου τον καπνό
Και άλλο πουλί ποτέ μη δω
μακριά ξανά να φύγει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ATZENTA : Aύριο Σάββατο 30 Μαρτίου θα διεξαχθεί το Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη

  Τι θα γίνει στο Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη ...