Τρίτη, Μαρτίου 29, 2016






ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΚΑΨΟΥΡΗ ΑΙΓΥΠΤΙΟΥ ΑΕΡΟΠΕΙΡΑΤΗ
[Βασισμένο στο γνωστό άσμα του ρεμπέτη Μιχάλη Γενίτσαρη Είμαι όλο καψούρα]


Στο Κάιρο πρώτα θα τα πιω,
θέλω να γίνω σούρα,
για σένα, αγάπη μου γλυκιά,
έχω μαράζι στην καρδιά
κι είμαι όλο καψούρα.

Να φτιάξω θέλω τα κέφια μου,
θέλω να σε γουστάρω,
θα αρπάξω ένα με Μπόινγκ
στην Κύπρο ευθύς πετάω
ζωσμένος με εκρηκτικά
 και δε  φοβάμαι Χάρο.

Θα πιούμε, θα γλεντήσουμε,
κούκλα μου, τη ζωή μας
και το ξημέρωμα τα δυο
όπως τον πρώτο το καιρό
θα πάμε στο τσαρδί μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...