Τετάρτη, Φεβρουαρίου 17, 2016

Μη με κοιτάς στα μάτια∙ θα κοπείς…


Στίχοι:  
Μιχάλης Γκανάς
Μουσική:  
Δημήτρης Μαραμής

1.Κορίνα Λεγάκη
 

Χορός για δυο και δεν μπορώ
το χέρι της στην πλάτη σου να δω.
Χορός για δυο, ταγκό για τρεις…
Εμένα δεν μπορείς να μου κρυφτείς…

Χορός για δυο και δεν μπορώ
το χέρι της στην πλάτη σου να δω.
Χορός για δυο, ταγκό για τρεις…
Εμένα δεν μπορείς να μου κρυφτείς…

Κάθε βήμα και γκρεμός…
Κάθε βλέμμα, χωρισμός…
Κάθε βήμα και γκρεμός…
Κάθε βλέμμα, χωρισμός…

Και τα κορμιά, παράφορα γλυπτά,
λικνίζονται στα μάτια μου μπροστά…
Χορός για δυο, ταγκό για τρεις…
Εμένα δεν μπορείς να μου κρυφτείς…

Και τα κορμιά, παράφορα γλυπτά,
λικνίζονται στα μάτια μου μπροστά…
Χορός για δυο, ταγκό για τρεις…
Εμένα δεν μπορείς να μου κρυφτείς…

Ταγκό σφιχτό, χειροπιαστό…
Βαμμένο μάτι, φόρεμα σχιστό…
Χορός για δυο,  ταγκό για τρεις…
Μη με κοιτάς στα μάτια∙ θα κοπείς…

Ταγκό σφιχτό, χειροπιαστό…
Βαμμένο μάτι, φόρεμα σχιστό…
Χορός για δυο,  ταγκό για τρεις…
Μη με κοιτάς στα μάτια∙ θα κοπείς…

Κάθε βήμα και γκρεμός…
Κάθε βλέμμα, χωρισμός…
Κάθε βήμα και γκρεμός…
Κάθε βλέμμα, χωρισμός…

Και τα κορμιά, παράφορα γλυπτά,
λικνίζονται στα μάτια μου μπροστά…
Χορός για δυο, ταγκό για τρεις…
Μη με κοιτάς στα μάτια∙ θα κοπείς…

Και τα κορμιά, παράφορα γλυπτά,
λικνίζονται στα μάτια μου μπροστά…
Χορός για δυο,  ταγκό για τρεις…
Μη με κοιτάς στα μάτια∙ θα κοπείς…

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Άνοιξε ο ασκός του Αιόλου στη Μέση Ανατολή: Όλες οι εξελίξεις LIVE

  Ισραηλινό πλήγμα στο Ιράν, σε αναβρασμό η Μέση Ανατολή Israel struck Iran and there was pre-notification to the US from Tel Aviv, says Reu...