Σάββατο, Δεκεμβρίου 27, 2014

ΧΕΙΜΩΝΙΑΣΕ, ΧΕΙΜΩΝΙΑΣΕ!...




Στίχοι:  
Γιώργος Ασημακόπουλος & Βασίλης Σπυρόπουλος & Πάνος Παπαδούκας
Μουσική:  
Γιώργος Μουζάκης


1.Μάγια Μελάγια & Τρίο Μπελκάντο





Χειμώνα πώς το σκέπτομαι
να πέσω στο κρεβάτι
μαζεύομαι, διπλώνομαι
και διπλοκουκουλώνομαι
μα πού να κλείσω μάτι.

Θυμάμαι μες στη μοναξιά
τόσα ζεστά βραδάκια
τα αχ και βαχ μικρούλα μου
παγώνουν στην καρδούλα μου
και βγαίνουνε παγάκια.

Χειμώνιασε χειμώνιασε
το κρύο με περόνιασε
καθ’ ένας με το κρύο θέλει ταίρι
κοντά μου έλα να χωθείς
να ζεσταθώ να ζεσταθείς
και σπάμε όταν έρθει καλοκαίρι.

Ψιλή βροχούλα έπιασε
μου χτύπησε το τζάμι,
είν’ άδεια η αγκάλη μου
μου λείπει το μαγκάλι μου
και τρέμω σαν καλάμι.

Χειμώνες να `μαστε μαζί
για σκέψου τι αξίζει
πόσο ζεστό το ξάπλωμα
οι δυο κάτω απ’ το πάπλωμα
κι έξω να μπουμπουνίζει.

Χειμώνιασε χειμώνιασε
το κρύο με περόνιασε
καθ’ ένας με το κρύο θέλει ταίρι
κοντά μου έλα να χωθείς
να ζεσταθώ να ζεσταθείς
και σπάμε όταν έρθει καλοκαίρι.

Το θέλει η βαρυχειμωνιά
να γίνουμε ζευγάρι
να σμίξουμε τα χείλη μας
να φέρουν τον Απρίλη μας
κι ας έχουμε Γενάρη.

Στο λέω εμπιστευτικώς
και συ κατάλαβέ το,
το αστεροσκοπείο μας
μας είπε πως το κρύο μας
θα `ναι βαρύ εφέτος.

Χειμώνιασε χειμώνιασε
το κρύο με περόνιασε
καθ’ ένας με το κρύο θέλει ταίρι
κοντά μου έλα να χωθείς
να ζεσταθώ να ζεσταθείς
και σπάμε όταν έρθει καλοκαίρι
.


 *****************************

ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΑ ΤΟΠΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΩ ΧΩΡΕΣ ΤΟΝ 17ο ΑΙΩΝΑ

I. Christoffel van den Berghe "Winter Landscape" 0:04-0:13
II. Adam van Breen "Skating on the Frozen Amstel River" 0:14-0:25
III. Adam van Breen "Winter in Holland" 0:25-0:34
IV. Lucas van Valkenborch "View of Antwerp with the Frozen Schelde" 0:34-0:42
V. Jacques Fouquir "Winter Landscape" 0:43-0:52
VI. Adam van Breen "Maurice with his Bodyguard and Entourage at the Frozen Hofvijver" 0:52-0:59
VII. Anthonie Beerstraten "Skating near a Town Wall" 1:00-1:10
VIII. Adriaen van de Pietersz "Winter Venne" 1:11-1:20
IX. Hendrick Avercamp "Winter Scene on a Canal" 1:21-1:31
X. Hendrick Avercamp "A Scene On The Ice Near A Town 1615" 1:32-1:48
XI. Hondius "Frozen London" 1:48-1:57
XII. Denis van Alsloot "Skating during Carnival" 1:58-2:07
XIII. Abraham Hondius "Thames Frost" 2:07-2:14
XIV. Jan van Os "Winter Landscape" 2:14-2:21
XV. Joost Cornelisz Droochsloot "A Winter Landscape with Skaters and a Golf Player on a Frozen Waterway by a Village" 2:21-2:28
XVI. Hendrick Avercamp "Winter Landscape with Skaters" 2:28

**********************
 Silvius Leopold Weiss [1687--1750], Concerto in F major, SC 53, P.I Largo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πέντε διακεκριμένοι συγγραφείς στο 5ο «Φεστιβάλ Αστυνομικής Λογοτεχνίας Agatha» στην Αθήνα

  5ο Φεστιβάλ Αστυνομικής Λογοτεχνίας Agatha στην Αθήνα diastixo.gr ...