Τετάρτη, Μαΐου 29, 2013

ΟΙ ΑΤΑΚΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

"Τι είναι ο χρόνος; Όταν δε με ρωτάει κανείς , γνωρίζω τι είναι. Αν θελήσω όμως να τον εξηγήσω σε κάποιον που με ρωτάει, δε γνωρίζω."
Άγιος Αυγουστίνος


"Μην ακούτε τις βλακείες του αγίου! Time is money!"








 
"Ο χρόνος; Πολύ απλό!
Είναι
ένας κλέφτης που δεν
μπορώ
να εντοπίσω  ποτέ!"









Να σας πω κάτι;

Είναι ζήτημα χρόνου
να  νικήσω
το χρόνο!
Ποιος χρόνος; Ο ΈΡΩΣ χρόνια δεν κοιτά .Εμείς να 'μαστε καλά!















Χρόνος είναι ένας  πλούσιος και  ωραίος σύζυγος μικρότερος από μένα
ή έστω ένας πολύ πλούσιος γέρος  που δεν έχει χρόνο ζωής μπροστά του
και θα μου τα αφήσει όλα όταν πεθάνει .





Εγώ είμαι υπεράνω του χρόνου , καθότι βιονικός.
Άρα είμαι αθάνατος κι επομένως ο χρόνος  δε με ενδιαφέρει!
Δε ξέρω τι στο διάολο συμβαίνει: Όλο τρέχω πίσω από το χρόνο  και ποτέ δεν τον προλαβαίνω!
Το πρόβλημά μου είναι ότι χρειάζομαι περισσότερο χρόνο.




Τρελαίνομαι  στη σκέψη ότι ο χρόνος με φέρνει κοντύτερα στο άχρονό μου μηδέν!



Ρε μαλάκες, θα μου πει κανείς πότε θα μεγαλώσω;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...