Παρασκευή, Μαρτίου 15, 2013

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ




-Γεια σου, Κώστα!
-Γεια σου, Γιώργο!
-Πώς τα πας, δικέ μου, καλά;
-Μια χαρά! Από τότε που  άφησα το πρωθυπουργιλίκι,
ησύχασα, αδερφέ μου, έγινα άλλος άνθρωπος.
-Κι εγώ το ίδιο, αδελφέ.Τρώω υγιεινά ,
γυμνάζομαι σαν αίλουρος ,  διδάσκω τα έργα και τις
μέρες μου  σε αμερικανικά  πανεπιστήμια, μόνο-
-"Μόνο"... Τι εννοείς; Συμβαίνει κάτι σοβαρό;
-...Μόνο που δεν μπορώ να κλείσω μάτι, να ξεκουραστώ.
Κοιμάμαι ελάχιστα, φίλε μου. Κάθε καινούρια μέρα
με βρίσκει  να ρίχνω πασιέντσες  ή να διαβάζω Μίκι Μάους.
-Μη στενοχωριέσαι . Κι εγώ πέρασα αυτό το στάδιο,
όταν έχασα την πρωθυπουργία, αλλά το ξεπέρασα.
-Τι λες; Έχεις κάποια μέθοδο ή τεχνική να μου προτείνεις;
-Ναι, και είναι πολύ αποτελεσματική.Επειδή τα βράδια 
εμφανίζονται οι τύψεις για τις βλακείες που έκανες ως πρωθυπουργός,
σου συνιστώ πριν  πέσεις στο κρεβάτι, να  βάζεις πρώτα 
για ύπνο τη συνείδησή σου. Τότε μόνο θα ησυχάζεις πραγματικά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Επιστροφή στην Άνοιξη με κακό καιρό: Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού από την ΕΜΥ για Παρασκευή και Σάββατο

      emy.gr Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού (ΕΔΕΚ) https://www.boatfishing.gr/wp-content/uploads/2018/09/ektakto-deltio-thyellodon-an...