Πέμπτη, Ιανουαρίου 24, 2013

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΥΦΕΡΟΥΣ ΤΑΞΙΔΕΥΤΕΣ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙΡΟΥ



Κι ύστερα μου μιλάς - Λάκης Παππάς
Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Μουσική, ερμηνεία: Λάκης Παππάς

Κι ύστερα μου μιλάς για καλοκαίρι
κι ύστερα για το δάκρυ μου μιλάς
πώς να στολίσω τα νερά
πώς να μιλήσω στ' άστρα

Κι ύστερα μου μιλάς για κάποιο αστέρι
κι ύστερα για μιαν άνοιξη μιλάς
φέρε μου πίσω την αυγή
και πάρε μου την νύχτα

Κι ύστερα μου μιλάς για τα τραγούδια
που γίναν περιστέρια και φωτιές
κι έφυγαν μες στο δειλινό
και πια δε θα γυρίσουν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...