Σάββατο, Αυγούστου 25, 2012

ΕΠΙΤΟΙΧΙΑ

ΕΠΙΤΟΙΧΙΑ


1
 Στον αγώνα ενωμένοι

μα στη μάσα χωριστά,
δημοσίως είναι παρθένοι,
ξέκωλοι ατομικά.
 
2

Των φαύλων γονέων τα παιδιά
φαύλα θα βγουν κι εκείνα,
το μήλο πέφτει απ΄τη μηλιά,
απ΄την οπή του ζώου η καβαλίνα.

3
Πρώτα στέλνουνε ανθρώπους να παν κατά διαόλου,
ύστερα τους αθωώνουν οι δικηγόροι του διαβόλου.

4

Παιδιά, σηκωθείτε να βγούμε στους δρόμους
χτυπάμε με πάθος ανεργία, μπάτσους και φόρους.
καθώς θα γυρνάμε απ΄τον αγώνα, θα κάνουμε στάση
να φάμε σουβλάκια και γύρους στου Αναστάση.


5
 -Γιατρέ μου, θα σκάσω, δεν πάω καλά.
Ο Σέλεϊ έγραψε "Είμαστε όλοι Έλληνες"
αλλά ο Σαββόπουλος μας αποκάλεσε "Κωλοέλληνες"!
Έχω ένα μπέρδεμα μέσα μου, που δεν περιγράφεται. Ποιον από τους δύο να πιστέψω;
-Τον ποιητή εκτός Ελλάδος, παιδί μου
και τον τροβαδούρο εντός!

6
 Άλλοι κλείνουν συμβόλαια
θανάτου με το κινητό τους
κι άλλοι επιβάλλουν κεφαλικούς 
φόρους για τ΄ακίνητά μας.


7
-"CITIOUS-ALTIOUS- FORTIOUS";
-ΑΣΤΕΙΕΥΕΣΤΕ;
"DOPINGOUS-DIEGERTICOUS-ANAVOLICOUS"!

8

ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΣΥΡΑ ΤΡΑΒΗΞΕ
ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΜΥΤΙΛΗΝΗ,
ΜΑ ΕΓΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΕΜΕΙΝΑ-
ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΕΙΡΗΝΗ.
ΤΡΑΠΕΖΑ, ΔΕΗ,ΟΤΕ ΚΑΙ ΕΦΟΡΙΑ ...
ΠΩΣ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΠΕΡΑ
ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΔΕΚΑΡΙΑ;

9

ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΧΑΧΑΣ,
ΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ, ΕΝΑΣ ΚΟΥΤΟΣ,
ΕΙΜΑΙ Ο ΑΙΩΝΙΟΣ ΒΛΑΚΑΣ,
Ο ΝΟΜΟΤΑΓΗΣ ΜΙΚΡΟΑΣΤΟΣ!


10
Γνήσιοι  κανίβαλοι με όψη λευκή
κεφάλα διαθέτουνε που είναι κενή
κάνουν τους  Έλληνες αλλά είναι κάφροι
η αγάπη άγνωστη έννοια, το μίσος τούς τρέφει,
στην άγνοια ο καθένας τους είναι μπουμπούκι,
όλοι μαζί ένα τσούρμο σα γνήσιοι τραμπούκοι


11 

 Μπήκε ο κυρ Παντελής με φορείο
 επειγόντως στο νοσοκομείο,
 δεν είχε φακελάκι, τον κλείσαν στο ψυγείο, 
σε κανά δυο βδομάδες ντουγρού για το νεκροτομείο. 

12

 ΗΤΑΝΕ ΣΤΡΑΒΟ ΤΟ ΚΛΗΜΑ,
ΤΟ ΕΦΑΓΕ ΚΙ Η ΜΕΡΚΕΛ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: