Πέμπτη, Μαΐου 24, 2012

ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ



ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ

Η μητέρα μου έπλενε ρούχα,
ο πατέρας μου έπινε πολύ,
τ' αδερφάκι μου ήταν στας Σέρρας ανθρακωρύχος.
Η μητέρα πήγε από καλπάζουσα.
Αγαπούσε όμως πολύ τον πατέρα μου
κι ας έπινε τόσο πολύ κρασί.
Αυτό το 'κανε από πολλή δυστυχία.

Ο πατέρας πέθανε στο πεζοδρόμιο.
Δεν κατάλαβε τίποτε, απολύτως τίποτε,
γιατί ήτανε τόσο πολύ ζαλισμένος!

Ο αδελφός μου αναπαύεται στην Τρεμπεσίνα
κι εγώ άλλαξα τώρα όνομα
από Ευφροσύνη με λένε Μαίρη.

Θυμούμαι κάποιο παλικάρι που μ' άφησε,
ενώ έκλαιγα κάτου στην παραλία...
Δεν πίστευε πως τον αγαπούσα!
Κι έτσι τον έχασα μέσα στ' ανώνυμο πλήθος!
Η μητέρα μου έπλενε ρούχα,
ο πατέρας μου έπινε πολύ!

ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΠΑΥΛΕΑΣ (1917-2005),
"Το τραγούδι των ωκεανών", 1948.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τις τελευταίες 14 υποψηφιότητες για τις Ευρωεκλογές ανακοίνωσε η Νέα Αριστερά.

  Ευρωεκλογές 2024: Μάρω Δούκα και Κωστής Καρπόζηλος στο ευρωψηφοδέλτιο της Νέας Αριστεράς! ...