Σάββατο, Μαρτίου 31, 2012

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ;

 ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ;


Ποιος είναι αυτός ο χοντρουλός
που μοιάζει συγκαμμένος,
γιατί γκαρίζει σα πελελός,
μην είναι αδικημένος;

-Είναι ο Πάνος μου, η γλυκιά πραλίνα μου,
είναι ο σωτήρας μου ο τροφαντός,
είν΄ ο πολέμαρχος , είναι η αχτίνα μου,
είναι ο ήλιος μου ο φλογερός!

Ποιος είναι αυτός που Λευτεριά
φωνάζει προς τα πλήθη
και παραμύθια λέει πολλά
κουκί και το ρεβίθι;

Γιατί φοράς στολή παραλλαγής,
στις συγκεντρώσεις τρέχεις
κι η ψωνάρα, πες μου ευθύς,
ποιος είναι, τι τον έχεις;

-Είν΄ ο Καμμένος μου, η ναυαρχίδα μου,
από το στόλο μας τον πατριωτικό,
ο Παπαφλέσας μου, ο Καραϊσκάκης μου,
κρατάει  λάβαρο αντιμνημονιακό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

"Θάνατοι στη Χούντα": Ένα εξαιρετικό βιβλίο- Παρουσιάζεται τη Δευτέρα 22 Απριλίου στο Κέντρο Ιστορίας Θεσσαλονίκης

  "Θάνατοι στη Χούντα": Ένα εξαιρετικό βιβλίο Παρουσιάζεται τη Δευτέρα 22 Απριλίου στο Κέντρο Ιστορίας Θεσσαλονίκης (Μέγαρ...