Κυριακή, Μαΐου 22, 2011

H CHERIE KAI O HERR...

-Αχ, η Ρόδος, μπουκιά και συχώριο αυτό το νησί!
Ιδανική φριτέζα για ξεροτηγάνισμα των συμπατριωτών μου.
-Εγώ προτιμώ την Κέρκυρα. Ωραίο μέρος για την Κάρλα μου και το παιδί που έρχεται σε λίγο.
-Μα αυτήν θα την πάρει ο Μπερλουσκόνι!
Η Ιταλία , λέει, έχει  ιστορικούς δεσμούς
με το νησί των Φαιάκων.
- Αν είναι έτσι, τότε γουστάρω Θεσσαλονίκη,
την πατρίδα των προγόνων μου.Δεν επιδέχομαι
κανένα παζάρι επ΄αυτής της πόλης!
-Καλά,πάρε εσύ τη Θεσσαλονίκη και  παίρνω εγώ
τη Χαλκιδική.Χωρίς όμως το Άγιο Όρος, γιατί το έχει
υποσχεθεί ο Κάμερον στον Κάρολο.
-Εντάξει. Τι θα γίνει όμως με τα φιλέτα των ΔΕΚΟ;
- Για λόγους αρχής ΟΤΕ, ΔΕΗ και Ναυπηγεία πάνε σε μας.
Εσείς παίρνετε τον ΟΠΑΠ και τα ΕΛΤΑ , μαζί με  την ΕΛΒΟ και το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο.
-Ma  chérie, το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο και οι Ιπποδρομίες περνούνε στα χέρια των Αμερικανών. Μην ξεχνάς  ότι τους το υποσχεθήκαμε. Πρέπει να κρατούμε το λόγο μας ως υπεύθυνοι ηγέτες.
-Gerne, gerne! Απομένουν όμως πολλά ακόμα να γίνουν, γι΄αυτό προτείνω να κάνουμε μιαν έκτακτη σύνοδο
των G20, για να αποφασίσουμε για την τελική  μοιρασιά.
Να φάνε κι οι υπόλοιποι ορεξάτοι  κατιτίς από την πίτα και να πάψουν να γκρινιάζουν ότι τα κάναμε πλακάκια
μεταξύ μας.
-Ανζέλ, Ανζέλ, μην είσαι ανόητη! Δε μας συμφέρει μία
διευρυμένη σύνοδος. Όσο περισσότεροι , τόσο
μικρότερο το μερίδιό μας.
-Καλά λες, αλλά τι να κάνουμε, αφού πια έχουμε
γίνει είκοσι;
-Να ξεγίνουμε, καλή μου, να ξεγίνουμε
και να ξαναγίνουμε... G8! Τέτοια ευκαιρία
για φιλέτα  χώρας δε μας δίνεται συχνά.
Είναι αμαρτία να την αφήσουμε να πάει χαμένη.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...