Κυριακή, Φεβρουαρίου 13, 2011

Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ*

Είμαι το ποίημα που κανείς δεν έγραψε,
είμαι το γράμμα που πάντα καίγεται,
το μονοπάτι που κανεί δεν περπάτησε
μια μελωδία χωρίς τραγούδι.

Είμαι η προσευχή που δεν ακούστηκε.
Είμαι το παιδί γυναίκας άτεκνης
χορδή που χέρι δεν τέντωσε,
φωτιά που ποτέ δεν άναψε.

Άσε με, λύτρωσέ με! Λευτέρωσέ με
από ψυχή και σώμα, από γη και δέντρο.
Μα τίποτα δεν μ΄απαντάει όταν καλώ,
είμαι από κείνα που ποτέ δεν γίνονται.

Nordahl Grieg (1902-1943). Νορβηγός ποιητής , μυθιστοριογράφος , θεατρικός συγγραφέας και δημοσιογράφος, μακρινός συγγενής του μεγάλου συνθέτη Έντβαρ Γκριγκ. Εμβληματική προσωπικότητα όχι μόνο για την πολυσχιδή πνευματική του δράση αλλά και για τους αγώνες του εναντίον των Ναζί κατακτητών της πατρίδας του. Σκοτώθηκε μετέχοντας σε αεροπορική επιδρομή αγγλικού βομβαρδιστικού στο Βερολίνο.

*Από το βιβλίο "Νορβηγοί Ποιητές- 1900-1985", (Εισαγωγή-Μετάφραση: Γιώργος Χριστογιάννης).
Εκδ. της Εστίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τις τελευταίες 14 υποψηφιότητες για τις Ευρωεκλογές ανακοίνωσε η Νέα Αριστερά.

  Ευρωεκλογές 2024: Μάρω Δούκα και Κωστής Καρπόζηλος στο ευρωψηφοδέλτιο της Νέας Αριστεράς! ...