Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 17, 2010

Ο ΑΣΠΡΟΜΑΛΛΟΥΡΟΣ ΜΕ ΠΡΑΣΙΝΗ ΣΤΗΡΙΞΗ

ΤΟ ΗΘΟΣ ΚΑΙ Η ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ.
ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΑΝΕΤΕΙΛΕ!
ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΣΠΡΟΜΑΛΛΟΥΡΟ ΓΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ... ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ!


"Δεν έγινα ΠΑΣΟΚ! Αυτοί έγιναν Τατούληδες!
Διατηρώ στο ακέραιο την πολιτική μου ανεξαρτησία ,
που μου επιτρέπει , βάσει της ηθικής μου συγκρότησης,
να συγκρούομαι με τα λαμόγια οποιασδήποτε παράταξης.
Υπενθυμίζω την άκαμπτη αρνητική στάση μου στο θέμα
της ανέγερσης του νέου Μουσείου της Ακροπόλεως, ως το 2004,
όπου ετάραξα στις μηνύσεις τους Παντερμαλήδες και τα τσιράκια τους.
Θυμίζω όμως και την εύκαμπτη στάση μου να δηλώσω υπέρμαχος του μουσείου , όταν έγινα υφυπουργός το 2004 .
Επομένως , νομίζω ότι με κολακεύουν απόλυτα οι παρακάτω
στίχοι της κυρίας Βασιλοπούλου*:
«Από τον Μαυρογιαλούρο ώς τον Ασπρομαλλούρο,
λες και δεν πέρασε μια μέρα…
Λέγε με Ανεμόμυλο, κι αλίμονο στους Δον Κιχώτες
που νομίζουν ότι τα φτερά τα έχω για να πετάω.
Για να γυρνάω τα έχω, ανόητοι. Για να γυρνάω.»"



*Βιβή Βασιλοπούλου: πρώην διευθύντρια Αρχαιοτήτων και αναγκαστική συνεργάτιδα του άκαμπτου Ασπρομαλλούρου μας . Η κυρία Β. έγραψε την ποιητική συλλογή «Παντέρημη χώρα», εκδ. ΛΜ, 2009.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ATZENTA : Aύριο Σάββατο 30 Μαρτίου θα διεξαχθεί το Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη

  Τι θα γίνει στο Περιπατητικό Συνέδριο του Αναγνώστη ...