Κυριακή, Μαΐου 23, 2010

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ


Νίκος Δήμου
ΕΧΩ


[Ποίημα βασισμένο σε παλαιά πετυχημένα
διαφημιστικά συνθήματα. Σημειώνουμε ότι
ο Νίκος Δήμου υπήρξε ο πρώτος διαφημιστής
διεθνούς βεληνεκούς στην Ελλάδα. ]

Έχω ένα ωραίο σπίτι.
Έχω τον πολιτισμό στο σπίτι.
Έχω μια ωραία γυναίκα.
Ντύνει, στολίζει, νοικοκυρεύει.
Έχω ένα ωραίο αυτοκίνητο.
Έχω ένα τίγρη στη μηχανή μου.
Έχω δίψα για ζωή.
Έχω εμπιστοσύνη στα ελληνικά χέρια.
Έχω παντού μόνο φίλους.
Έχω ένα κύκλο εμπιστοσύνης.
Έχω την άσπρη δύναμη και την μπλε δύναμη.
Έχω το μυστικό της επιτυχίας.
Έχω καρκίνο.

Θεέ μου, τι έχω;

1 σχόλιο:

Πάπισσα Ιωάννα είπε...

Θυμίζει τα ποιήματα κολλάζ των ντανταϊστών οι οποίοι ανακάτευαν χαρτάκια με λέξεις και φράσεις για να φτιάξουν το ποίημά-τους
Την καληνύχτα-μου
Πατριάρχης Φώτιος

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...