Πέμπτη, Φεβρουαρίου 25, 2010

ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΙΣΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ



ΕΞΑΓΝΙΣΜΟΣ

Μου ΄ρχεται αυτή τη στιγμή να πάρω τη σάκα μου του έτους 1917,
να βάλω μέσα σ΄αυτή το ραγισμένο αβάκιό μου,
ένα καλοξυσμένο κοντύλι και το σφουγγάρι μου,
και να πάω κατευθείαν στο ετομόρροπο πια Δημοτικό Σχολειό της Ενορίας.

Εκεί θα κάνω μερικές αριθμητικές ασκήσεις.
Θα φτύσω μετά απάνω στο αβάκιό μου για να τις απαλείψω,
κι ύστερα με το υγρό από φτύμα σφουγγάρι μου
θα πασαλείψω το πρόσωπο της ζωής, για να την εξαγνίσω!


Δημήτρης Χαμπουλίδης ( Λευκωσία: 1911- ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Επιστροφή στην Άνοιξη με κακό καιρό: Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού από την ΕΜΥ για Παρασκευή και Σάββατο

      emy.gr Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού (ΕΔΕΚ) https://www.boatfishing.gr/wp-content/uploads/2018/09/ektakto-deltio-thyellodon-an...