Τρίτη, Ιουνίου 30, 2009

Οι επτά εκκρεμείς υποθέσεις του Δήμου Θεσσαλονίκης

Οι επτά εκκρεμείς υποθέσεις του Δήμου Θεσσαλονίκης

[...]Τα σκάνδαλα και οι ύποπτες υποθέσεις που έχουν αποκαλυφθεί από τον Τύπο, έχουν απασχολήσει τις διωκτικές αρχές και τη δικαιοσύνη, χωρίς όμως καμία από αυτές να έχει διαλευκανθεί, είναι οι ακόλουθες με βάση τη χρονολογική σειρά:

1. Κατάχρηση στα δημοτικά γυμναστήρια. Το 2003 αποκαλύφθηκε ότι υπάλληλοι του τμήματος Αθλητισμού του δήμου Θεσσαλονίκης καταχράστηκαν 135.000 ευρώ στο διάστημα από τον Ιανουάριο του 2001 μέχρι το Νοέμβριο του 2003 από τη μη απόδοση εισφορών από τα δημοτικά γυμναστήρια. Έχει ασκηθεί ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος για υπεξαίρεση, ωστόσο η υπόθεση βρίσκεται ακόμη στο στάδιο της ανάκρισης. Εν τω μεταξύ τον Ιούνιο του 2007 αποκαλύφθηκε από τον Τύπο ότι μετά την επέκταση του ελέγχου και στα έτη 1999-2001 διαπιστώθηκε έλλειμμα άλλων 126.000 ευρώ, ανεβάζοντας το συνολικό υπεξαιρεθέν ποσό στα 261.000 ευρώ.

2. Υποθέσεις Μιχάλη Λεμούσια. Το καλοκαίρι του 2006 αποκαλύφθηκε από τον Τύπο ότι ο γενικός γραμματέας του δήμου Θεσσαλονίκης Μιχάλης Λεμούσιας έγινε κάτοχος δύο οικοπεδικών εκτάσεων μέσα στην πόλη. Η πρώτη αποκτήθηκε έναντι χαμηλού αντιτίμου και η δεύτερη του παραχωρήθηκε ως “δωρεά”, όπως αναφέρεται στο σχετικό συμβόλαιο. Και οι δύο εκτάσεις ανήκαν σε δημότη, η οποία βρισκόταν σε δικαστική διένεξη με το δήμο. Στο μεταξύ προσελήφθη στο δήμο Θεσσαλονίκης και το παιδί της κυρίας που του δώρισε το οικόπεδο. Επιπλέον αποκαλύφθηκε ότι ο κ. γενικός συνήψε συμβόλαιο με εργολάβο, στον οποίο ο δήμος ανέθεσε την ανοικοδόμηση με τη μέθοδο της αντιπαροχής δημοτικών οικοπέδων, με απόφαση που προκάλεσε την αντίδραση του συνόλου της αντιπολίτευσης στο δήμο. Πριν από μερικούς μήνες αποκαλύφθηκε επίσης από τον Τύπο ότι ο κ. Λεμούσιας έχει σε αποκλειστική χρήση του τα τελευταία χρόνια εξοχική κατοικία, η οποία ανήκει στο συγκεκριμένο εργολάβο. Όλες αυτές οι υποθέσεις παρά την ευρεία δημοσιοποίησή τους στον Τύπο δεν απασχόλησαν μέχρι σήμερα τη δικαιοσύνη. Το μόνο που έγινε ήταν μία έρευνα της Υπηρεσίας Ειδικών Ελέγχων (πρώην ΣΔΟΕ) σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ., τα αποτελέσματα της οποίας δεν έχουν γνωστοποιηθεί.

3. Υπόθεση Παγίας Προκαταβολής. Τον Ιούνιο του 2007 αποκαλύφθηκε άλλο ένα οικονομικό σκάνδαλο. Ειδικότερα δημοτική υπάλληλος υπεξαίρεσε από τα ταμεία του δήμου Θεσσαλονίκης περίπου 500.000 ευρώ σε διάστημα μιας πενταετίας, χωρίς κανείς από την πολιτική ηγεσία του δήμου (δήμαρχος, αρμόδιοι αντιδήμαρχοι, γενικός γραμματέας) να την ελέγξει, παρά τις έγγραφες επισημάνσεις των διευθυντών της οικονομικής υπηρεσίας ότι στα ταμεία του δήμου εμφανίζονταν οικονομικά ανοίγματα. Η κατάχρηση έγινε από το λογαριασμό της Παγίας Προκαταβολής, η οποία ανανεωνόταν κατά τρόπο παράνομο, αφού η υπόλογη υπάλληλος εισέπραττε την επόμενη δόση (6.000 ευρώ η καθεμία), χωρίς να έχει καταθέσει αποδείξεις και παραστατικά για την προηγούμενη. Επιπλέον τα τιμολόγια (περίπου 1.800) που θα αποδείκνυαν το τι ακριβώς πληρώθηκε με εκείνα τα χρήματα “εξαφανίστηκαν” κατά περίεργο τρόπο μέσα από τα συρτάρια του δήμου, χωρίς μάλιστα η πολιτική ηγεσία του δήμου να καταγγείλει στην αστυνομία την εξαφάνισή τους. Για το θέμα ήδη έχει ασκηθεί ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος σε δεκαοκτώ υπαλλήλους και διευθυντές του δήμου για απάτη, απιστία, ψευδή βεβαίωση και παράβαση καθήκοντος. Και αυτή η υπόθεση βρίσκεται στο στάδιο της ανάκρισης.

4. Η απάτη μαμούθ. Το Φεβρουάριο του 2008 στο πλαίσιο προληπτικού ελέγχου, τον οποίο πραγματοποίησε με την ανάληψη των καθηκόντων του ο νέος προϊστάμενος της Οικονομικής Υπηρεσίας του δήμου, διαπιστώθηκε ότι για περίπου πέντε χρόνια ο δήμος δεν κατέβαλε ασφαλιστικές εισφορές των εργαζομένων προς τα ασφαλιστικά ταμεία. Ο κ. Παπαγεωργόπουλος αναγκάστηκε να δημοσιοποιήσει ο ίδιος το γεγονός, μιλώντας για κατάχρηση ύψους περίπου 2.000.000 ευρώ. Από τον έως τώρα έλεγχο όμως, τον οποίο διενεργεί ελεγκτής της αρμόδιας υπηρεσίας του υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών, διαπιστώθηκε υπεξαίρεση τουλάχιστον 22.500.000 ευρώ! Υπαίτιος για την κατάχρηση αυτών των χρημάτων φέρεται έμπιστος υπάλληλος της διοίκησης. Αποκαλύφθηκε μάλιστα ότι το κατάλληλο περιβάλλον για την κατάχρηση είχαν δημιουργήσει οι ίδιοι οι αντιδήμαρχοι Οικονομικών, οι οποίοι εξέδιδαν παράνομες ειδικές εντολές, για να μην καταβληθούν οι ασφαλιστικές εισφορές “λόγω ταμειακών δυσκολιών”. Η πολιτική ηγεσία του δήμου δεν προέβη στον παραμικρό έλεγχο, παρότι γνώριζε ότι ο συγκεκριμένος δημοτικός υπάλληλος διατηρούσε πολλές και περίεργες “παράλληλες δραστηριότητες” (πληθώρα νυχτερινών κέντρων, επαγγελματική ομάδα μπάσκετ κτλ.), οι οποίες δεν δικαιολογούνταν από τους μισθούς και τα εισοδήματά του. Για την υπόθεση αυτή ο οικονομικός έλεγχος, καθώς και ο έλεγχος της δικαιοσύνης είναι σε εξέλιξη.

5. Λογαριασμός Παπαγεωργόπουλου-Λεμούσια. Τον Ιούλιο του 2008 και στο πλαίσιο της έρευνας για το σκάνδαλο της υπεξαίρεσης των 22,5 εκατομμυρίων ευρώ αποκαλύφθηκε η ύπαρξη (από το 1999 μέχρι το 2006) κοινού τραπεζικού λογαριασμού στο όνομα του δημάρχου Θεσσαλονίκης και του γενικού γραμματέα του δήμου. Για τη συγκεκριμένη υπόθεση ο εισαγγελέας πλημμελειοδικών, αρμόδιος για οικονομικά εγκλήματα Λάμπρος Τσόγκας, με εντολή του προς την οικονομική επιθεωρήτρια Αναστασία Τσεμπερά διέταξε τη διενέργεια επείγουσας προκαταρκτικής εξέτασης “για την εξακρίβωση των εγκλημάτων της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομη δραστηριότητα κατ’ επάγγελμα και παραβίαση του νόμου περί ‘πόθεν έσχες’”. Και για αυτήν την υπόθεση δεν υπάρχει καμία σχετική πληροφόρηση για την άσκηση ή μη ποινικής δίωξης.[...]
Νίκος Ηλιάδης, εφημ. "Θεσσαλονίκη" (29/06/09)
*****************************
"Δηλώνω κατηγορηματικά ότι η Διεύθυνση Πρασίνου
του Δήμου μας δε διατηρεί σαρκοβόρα φυτά,
όπως διαδίδουν οι κακοήθεις αντίπαλοί μας.

Απλώς μερικοί υπάλληλοι της κεντρικής μας υπηρεσίας
είχαν την κακή συνήθεια να φέρνουν στο γραφείο τους
γλάστρες με χρηματοβόρα φυτά
κι εμείς αργήσαμε να τους πάρουμε χαμπάρι."


Free Clipart

Heute morgen starb Pina Bausch...

Όταν πεθαίνουν οι μεγάλοι, τρίβουν τα χέρια τους
στον ουρανό οι άγγελοι.
Είναι πολύ ατομιστές αυτά τα πνεύματα.
Αλλά εμάς ποιος θα μας φυλάει από την ασχήμια του κόσμου;

PINA BAUSCH
(1940: Σόλινγκεν- 30 Ιουνίου 2009: Βούπερταλ)

Καλή χορεύτρια και σπουδαία χορογράφος.
Οι εμπνευσμένες διδασκαλίες της
έδωσαν άλλη διάσταση στην έννοια του χορού.
Αποκάθαρε το χορό από την επιτήδευση
και συνέδεσε το σώμα του χορευτή
με τη σημειολογία του καθημερινού βίου:
τη βία, τον έρωτα, τη μοναξιά,
τα αδιέξοδα που γεννά η σκληρή πραγματικότητα,
τα όνειρα (παρ' όλα αυτά) και τις ελπίδες
για έναν καλύτερο βίο.
Η γοητεία των παραστάσεων του "Χοροθεάτρου του
Βούπερταλ" οφειλόταν στην μέχρι αυτοθυσίας
προσήλωση των χορευτών σε μία
ιεροφάντιδα της Τέχνης.

Pina Bausch
Tanztheater Wuppertal











News
Spielplan/Schedule
Tickets
Ensemble
Stücke/Pieces
Bibliographie
Presse
Newsletter
Heute morgen starb Pina Bausch,
die Tänzerin und Choreographin
des Wuppertaler Tanztheaters





ΣΑΝ ΤΗ ΒΑΡΚΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΟΥΝΑ



Λέμβιον͵ ἡ δ΄ ἑτέρα Κερκούριον͵ αἱ δύ΄ ἑταῖραι
αἰὲν ἐφορμοῦσιν τῷ Σαμίων λιμένι.
ἀλλά͵ νέοι͵ πανδημὶ τὰ λῃστρικὰ τῆς Ἀφροδίτης
φεύγεθ΄ ὁ συμμίξας καὶ καταδὺς πίεται.
ΡΟΥΦΙΝΟΣ ( Παλατινή Ανθολογία)5.44

***
Σαν τη βάρκα και τη μαούνα , οι δυο εταίρες
έχουν αράξει για πάντα στο λιμάνι της Σάμου.
Νεαροί,
όλοι μακριά απ' αυτές τις γαλέρες
της Αφροδίτης! Όποιος μπαρκάρει σ' αυτές ,
θα τον καταπιούν τα κύματα.

ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕΙΣ: ΣΤΑΝΛΕΪ ΣΠΕΝΣΕΡ

Stanley Spencer
(30 Ιουνίου 1891 – 1959)

Άγγλος ζωγράφος , από τους σημαντικότερους του 20ού αιώνα.
Η συμμετοχή του στον Α΄Παγκόσμιο Πόλεμο
ενίσχυσε την πίστη του, αντί να την κλονίσει,
όπως έγινε με τους περισσότερους από τους ομοτέχνους του.

Η θεματογραφία των περισσότερων από τους πίνακες
που ζωγράφισε είναι παρμένη από τη Βίβλο.
Πέρασε τη ζωή του απομονωμένος στη γενέτειρά του Cookham,
αποφεύγοντας συνειδητά τα φώτα της δημοσιότητας.
Η
"ναΐφ" τεχνοτροπία του θυμίζει έντονα τα έργα
του Τζιότο και του Γκογκέν, προκάλεσε μάλιστα
την αμφισβήτηση και τη χλεύη της ακαδημαϊκής κριτικής.
Δείτε π.χ. στο βίντεο που αναρτούμε την κοντόχονδρη

φιγούρα του Χριστού, "προκλητική" ασφαλώς
για την καθιερωμένη αντίληψη που έχουμε σχηματίσει
για τον "Θεάνθρωπο" μέσω της ανατολικής και της δυτικής Τέχνης.




ΑΚΟΥΤΕ
τους
The Arcade Fire
στο θαυμάσιο
"My Body Is A Cage"

My body is a cage that keeps me
From dancing with the one I love
But my mind holds the key

My body is a cage that keeps me
From dancing with the one I love
But my mind holds the key

I'm standing on a stage
Of fear and self-doubt
It's a hollow play
But they'll clap anyway

My body is a cage that keeps me
From dancing with the one I love
But my mind holds the key

You're standing next to me
My mind holds the key

I'm living in an age
That calls darkness light
Though my language is dead
Still the shapes fill my head

I'm living in an age
Whose name I don't know
Though the fear keeps me moving
Still my heart beats so slow

My body is a cage that keeps me
From dancing with the one I love
But my mind holds the key

You're standing next to me
My mind holds the key
My body is a

My body is a cage
We take what we're given
Just because you've forgotten
That don't mean you're forgiven

I'm living in an age
That screams my name at night
But when I get to the doorway
There's no one in sight

My body is a cage that keeps me
From dancing with the one I love
But my mind holds the key

You're standing next to me
My mind holds the key

Set my spirit free
Set my spirit free
Set my body free

ΕΠΙΤΟΙΧΙΟ

ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΒΛΑΚΑΣ, ΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ, ΕΝΑΣ ΚΟΥΤΟΣ,
ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΘΥΜΑ , Ο ΝΟΜΟΤΑΓΗΣ ΑΣΤΟΣ!

Η (ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗ) ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Και off shore για «φακελάκια»
Σοκαριστικά τα στοιχεία για τη διαφθορά στην Ελλάδα

ΑΠΕ
Ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρος Ρακιντζής
Αθήνα
Στείλε το άρθρο με emailΤύπωσε το άρθρο

Δείτε το βίντεο...
Πολεοδομίες, εφορίες, ο χώρος της υγείας και οι δήμοι είναι οι πρωταθλητές στη διαφθορά και στο «φακελάκι», σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρου Ρακιντζή, που παρουσίασε τη Δευτέρα.
Από το in.gr


" Άμα δεν κλέψει ο κόσμος ο καλός ,
ποιος θα κλέψει;"

Νίκου Τσιφόρου, " Ο κόσμος ο καλός" ,
από το βιβλίο "Ο κόσμος και ο κοσμάκης". Εκδ. Ερμής.

Δευτέρα, Ιουνίου 29, 2009

Η ΣΕΞΟΥΛΙΑΡΑ ΓΡΑΜΜΗ

ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ

Albert Moore(1841-1893):"Μυρτίλη"

Μήτ΄ ἰσχνὴν λίην περιλάμβανε μήτε παχεῖαν͵
τούτων δ΄ ἀμφοτέρων τὴν μεσότητα θέλε.
τῇ μὲν γὰρ λείπει σαρκῶν χύσις͵ ἡ δὲ περισσὴν
κέκτηται· λεῖπον μὴ θέλε μηδὲ πλέον.
ΡΟΥΦΙΝΟΣ (Παλατινή Ανθολογία) 5.37

Μην απλώνεις τα χέρια σε γυναίκα πολύ αδύνατη
ούτε όμως και σε παχιά.
Από τις δύο να προτιμάς γυναίκα κανονική.
Στην πρώτη λείπει η ζουμερή η σάρκα,
η δεύτερη έχει περίσσιο λίπος.
Απόφευγε αυτό που λείπει,
απόφευγε και το παραπανίσιο.

ΥΠΟΧΩΡΗΣΤΕ



ΥΠΟΧΩΡΗΣΤΕ

Υποχωρήστε σ’ αυτόν που βλέπει τις ελιές του και λέει: θα κάνω μεζονέτες εδώ! Υποχωρήστε σ’ αυτόν που αλωνίζει έξω απ’ το σπίτι και λέει: Δόξα σοι η Κονόμα! Υποχωρήστε στον συνθετικό τάπητα των πoλυεθνικών, στον ντουλάπα της εισόδου, στην εταιρεία χρηματιστηριακαί συναλλαγαί, στην ιδιωτική εκπαίδευση, στο φόρο, σε μένα ακόμα που πεινάω Πολύ .
Υποχωρήστε σ’ αυτόν που μοιράζει υποσχέσεις απ’ το γυαλί χρόνια ατέλειωτα ,
σ’ αυτή την πάμπλουτη κυρία που εισπράττει εράνους υπέρ κακόμοιρων παίδων,
σε μένα ακόμα που διψάω Πολύ.

Υποχωρήστε πάλι σ’ όλους αυτούς που λέγονται μικροί αλλά είναι μεγάλοι, στο γείτονα που εμπορεύετε τα σκατά σας, ρίχνοντάς τα στις λαγκαδιές .
Υποχωρήστε στις μουσικές από τα μπαράκια κάτω απ’ τα σπίτια σας,
στα μπάζα των εργολάβων, στα σκουπίδια των μικροαστών στα ρείθρα και τα χωράφια , στις νόμιμες μίζες των μεσιτών, σ’ όλα τα κοινοτικά και δημοτικά συμβούλια που τα πιάνουνε για να αποχαρακτηρίζουν τη δημόσια γη, στους ψυχοπονιάρηδες πολιτικούς, τους γελωτοποιούς νομάρχες, τους διεφθαρμένους βουλευτές, σ’ αυτούς που καταπατούν τα πεζοδρόμια και τσαλαπατούν τους πεζούς, σ’ αυτούς που αδειάζουν την πόλη τους τις αργίες, λέγοντας να πάει να γαμηθεί και τη γεμίζουν λέγοντας γαμήθηκα για να επιστρέψω.
Υποχωρήστε σε όσους διαμαρτύρονται για την κατάσταση πίνοντας ουζάκι
, στους σκοτεινούς κουκουλοφόρους που καθαρίζουν εξ ονόματός σας, στους παχουλούς ιεροκήρυκες του ορθού λόγου και του νόμου και της τάξης, σ’ όσους τρώνε τα καλαμαράκια δίπλα στην παραλία και υποδέχονται τους χρυσοπληρωμένους μπαλαδόρους στο αεροδρόμιο .
Υποχωρήστε σε όσους λένε ολέ και ζήτω και είναι πουτάνα του διαιτητή η μάνα
και σε όσους σας λένε ξέρεις ποιος είμαι εγώ,
Υποχωρήστε στα τσογλάνια του μπάχαλου και της φραπεδιάς, στους αλλαξοκωλιάρηδες κοσμικούς,

ακόμα και σε μένα που κατά βάθος δε με ξέρετε καλά .
Υποχωρήστε στους γλύφτηδες και τους χαμηλοθώρηδες , τους πανεπιστημιακούς που τα παίρνουν από τις πολυεθνικές , στους εφοριακούς και τους γιατρούς με το φακελάκι, στους
οικοδομικούς συνεταιρισμούς με τον τίτλο Εξωραϊστικός, τους μαινόμενους αγρότες που πολεμούνε για το δικαίωμα της απόσυρσης, τις τράπεζες που δανείζουν με χαμόγελο και σας τα παίρνουν πίσω με πλειστηριασμό, στους Λαϊκοορθόδοξους κατεργάρηδες της εθνικής καπηλείας .
Υποχωρήστε σ’ ό,τι κινείται με στολή ή με κουκούλα και σας απειλεί, τους δολοφόνους , τους αστυνόμους, τους πιστούς και τους απίστους, τους τρομολάγνους και τους τρομοδιώχτες, σ’ αυτούς που τραγουδάνε ως τα εκατό του έρωτα τα πάθη, τους επαγγελματίες ειδικούς, τους φαναρτζήδες, τους τζαμτζήδες, τους πορτάδες, τους σοβατζήδες, τους πλακατζήδες.
Υποχωρήστε και στις γυναίκες, τις κόρες και τους γιους των τελευταίων
, τη νέα πλέμπα που κυκλοφορεί βασιλικά με τη γουρούνα της στους δρόμους,
σ’ όσους σας προσφέρουν εκδουλεύσεις με το αζημίωτο για το καλό σας,
τους πάσης φύσεως ειδικούς , τους πληρωμένους δολοφόνους και τους εκβιαστές,

ως και σε μένα, σε μένα που τώρα "πειράζω" το ποίημα του Μιχάλη Κατσαρού, Υποχωρήστε.

Τότε μπορεί να είστε βέβαιοι ότι θα περάσετε στην απόλυτη Δουλεία.

"Θεέ μου, πόσο μίκρυνε η Ελλάδα!"


"Θεέ μου, πόσο μίκρυνε η Ελλάδα!"

Αυτιάς,
Καμπουράκης,
Παπαδάκης,
Μικρούτσικος,
Παπαδάκης,
Τράγκας,

Ευαγγελάτος,
Σκορδά,
Κωστέτσος,
Πετρούλα,
Λιάτσος,
Μπεζεντάκου,
Λεφάκης,

Σόμπολος,
Λιακόπουλος,
Άδωνις,
Βελόπουλος,
Πρετεντέρης,
Παυλόπουλος,
Τρέμη,

Αρναούτογλου,
Πρέκας,
Παπάρας,
Ξεφωνημένος,
Βλακέντιος,
Κάλπης,

Κύρτσος,
Μήτσος,
Ψεύτης,
Υποκριτής,
Καταφερτζής,
Χυδαία,

Αστοιχείωτος,
Πονηρός,
Θρασύς,
Τσιράκια,
Χαζοχαρούμενη ξανθιά,

Χάχας,
Θρησκόληπτος,
Επαγγελματίας Πατριώτης,
Ρατσιστής
Ψινάκης

ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕΙΣ: ΠΑΟΥΛ ΚΛΕΕ

Paul Klee
(1879 – 29 Ιουνίου 1940)

Πεισματικά ανένταχτος , πέρασε τη σύντομη
ζωή του σε αναζήτηση μιας διαρκώς
ανανεούμενης φόρμας.
Ο ζωγραφικός κόσμος του κυριαρχείται
από το ονειρικό στοιχείο,
βασικά συστατικά του οποίου είναι
η αφαίρεση και ο υπερρεαλισμός.
Υπήρξε για ένα διάστημα καθηγητής στο Μπαουχάους,
πριν εκδιωχθεί από τους Ναζί.
Τα θεωρητικά κείμενα και το Ημερολόγιο
που άφησε πίσω του θεωρούνται
ψυχογραφήματα της καλλιτεχνικής πρωτοπορίας
μιας "μυθικής" εποχής.
Όσοι επισκέπτονται τη Βέρνη και δεν περνούν
από το επιβλητικό "Ίδρυμά του",
μοιάζουν μ' εκείνους που φτάνουν στην πηγή
και δεν πίνουν από το γάργαρο νερό της.

ΣΛΑΜΝΤΟΓΚ ΚΟΤΣΑΝΕΡ




"Σήμερα είμαστε σε βαφτίσια,
αύριο σε γάμο.

Εμείς είμαστε κόμμα που αναδύεται.
Άλλοι είναι σε μνημόσυνα".

Ο Γιώργος Καρατζαφέρης ,
σε "Δελτίο" του STAR.








Να ζήσει η Προεδράρα μας!
Μακριά από εμάς οι θλίψεις κι οι σκοτούρες!

Κοντά του οι χαρές και τα πανηγύρια
είναι η καθημερινή ρουτίνα όλης της πανίδας
στο ελληνικό δάσος των εκατό στρεμμάτων .

Παιδιά, δεν κάνω πλάκα, αλήθεια σας λέω.
Τις προάλλες ήμασταν με τον Τίγρη στα βαφτίσια του νέου
γιου του Μεγάλου Αλέξανδρου, την Κυριακή πήγαμε
με το γουρουνάκι στη Σπάρτη για το δεύτερο γάμο του Λεωνίδα ,
εχθές μάς κάλεσε
στην αυλή του ο Άγιος Γεώργιος
ο Καρύτσης
και μας κέρασε σουβλάκια από τον Αιγύπτιο.
Δε μιλάω για τα βατραχοπόδαρα που τρώμε κάθε τρεις
και λίγο όλη η παρέα στα Γιάννενα μαζί με το Βασιλιά Πύρρο
ή τα ουζάκια και τα τηγανητά ψαράκια
από τη γούρνα της Αγια-Σοφιάς, που

απολαμβάνουμε στη σπηλιά της Χρυσόπορτας
δίπλα στο μαρμαρωμένο Βασιλιά...

Γίνεται να μη λατρεύεις έναν τόσο
κοινωνικό , γλεντζέ και ανοιχτόμυαλο Πρόεδρο;

ΚΟΡΦΟΛΟΓΗΜΑΤΑ


LORD BYRON

She walks in beauty

She walks in beauty, like the night
of cloudless climes and starry skies,
and all that's best of dark and bright
meet in her aspect and her eyes:
thus mellow'd to that tender light
which heaven to gaudy day denies.


One shade more.. one ray less..
Had half impair'd the nameless grace
which waves in every raven tress,
or softly lightens o'er her face,
where thoughts serenely sweet express
how pure.. how dear their dwelling place.


And on that cheek, and o'er that brow
so soft, so calm, yet eloquent,
the smiles that win, the tints that glow,
but tell of days in goodness spent,
a mind at peace with all below,
a heart whose love is innocent.

ΕΠΙΤΟΙΧΙΟ




ΑΚΡΙΒΕΙΑ , ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ,
ΝΕΟΙ ΦΟΡΟΙ,
ΜΑΣ ΠΙΝΟΥΝΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΛΥΚΟΙ ΑΙΜΟΒΟΡΟΙ!
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝΕ
ΤΟ ΒΑΠΟΡΙ
ΤΟ ΒΟΥΛΙΑΞΑΝ ΚΑΙ
ΔΕ ΜΑΣ ΛΕΝΕ SORRY.

Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

1. «Ολα αυτά τα στοιχεία που έχω πάρει από την κλασική μου παιδεία προσπαθώ να τα περάσω σε μια πιο απλή συνταγή που να μπορεί ν' απευθυνθεί σ' ένα πιο ευρύ κοινό κρατώντας όμως και την ποιότητά μου και τη λεπτομερειακή μου δουλειά»

2. «Πολλοί συγχέουν το λιτό, το απλό με το λίγο, το αφελές, το ανεπαρκές. Αλλά είναι μεγάλη αρετή το να είσαι ουσιαστικός με λίγες κουβέντες. Είναι η νιρβάνα του δημιουργού».

3. «Αγαπώ τη χώρα μου, αλλά δεν ξέρω αν μέσα από τη ζωή μου και το ξεδίπλωμα της καριέρας μου έχω πολλά πράγματα να θυμηθώ πως έχω πατήσει πάνω τους. Δεν έχω δεχτεί βοήθεια και αρκετές φορές νιώθω πολύ πιο άνετα να παίζω στο εξωτερικό. Κι έπειτα, δεν θα έλεγα πως γράφω ελληνική μουσική
».

4. «Νομίζω πως και ο όρος της ελληνικότητας πρέπει να επαναπροσδιοριστεί. Δεν είναι κάτι επιδερμικό. Θεωρώ πολύ βαριά κληρονομιά να πει κάποιος για μένα πως κουβαλάω την ελληνική μουσική. Απλώς προσπαθώ να πάω όσο πιο παλιά γίνεται στις ρίζες και τη βυζαντινή μουσική».

5. «Στην Ελλάδα δεν έχουμε καθήσει να δουλέψουμε ώστε να βγάλουμε ένα αποτέλεσμα να μπορεί να σταθεί και στην Ευρώπη. Δουλεύουμε όλοι για να δημιουργηθεί ένας μύθος εντός των συνόρων, που στην ουσία δεν σημαίνει τίποτα για κανέναν στο εξωτερικό. Μας αρέσει να δημιουργούμε ήρωες. Αν πω σε μια συνέντευξη ότι δεν μου αρέσει ο Μπετόβεν, σε κανέναν δεν θα φανεί παράξενο. Αν πω, όμως, ότι δεν μου αρέσει ο Θεοδωράκης ή ο Χατζιδάκις, θα δημιουργήσω σοκ. Είναι σαν να θίγω έναν θεσμό. Κι όμως, στο εξωτερικό όλοι δέχονται κριτική και όλα είναι υπό αμφισβήτηση. Πώς θα εξελιχθούμε αν αρκούμαστε στους δημιουργούς του '60; Νομίζω ότι και σήμερα υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να πάρουν τη σκυτάλη χωρίς ν' αναιρεθεί τίποτα απ' τους παλιούς».

Αποσπάσματα από τη συνέντευξη
του πιανίστα και συνθέτη

Βασίλη
Τσαμπρόπουλου
στο Γιώργο Χριστοδουλόπουλο
(Περιοδ. "Επτά" της Ελευθεροτυπίας/ 28-6-09).



Track title: Melos.
Album title: Melos - (2008).
Artist (pianist): Vassilis Tsabropoulos.
Vassilis Tsabropoulos (born 1966 in Athens) is a greek pianist and composer.
His own Website: http://www.tsabropoulos.gr/
Cello: Anja Lechner.

Κυριακή, Ιουνίου 28, 2009

ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΙΣΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ

Η μητέρα μου έπλενε ρούχα,
ο πατέρας μου έπινε πολύ,
τ' αδερφάκι μου ήταν στας Σέρρας ανθρακωρύχος.
Η μητέρα πήγε από καλπάζουσα.
Αγαπούσε όμως πολύ τον πατέρα μου
κι ας έπινε τόσο πολύ κρασί.
Αυτό το 'κανε από πολλή δυστυχία.

Ο πατέρας πέθανε στο πεζοδρόμιο.
Δεν κατάλαβε τίποτε, απολύτως τίποτε,
γιατί ήτανε τόσο πολύ ζαλισμένος!

Ο αδελφός μου αναπαύεται στην Τρεμπεσίνα
κι εγώ άλλαξα τώρα όνομα
από Ευφροσύνη με λένε Μαίρη.

Θυμούμαι κάποιο παλικάρι που μ' άφησε,
ενώ έκλαιγα κάτου στην παραλία...
Δεν πίστευε πως τον αγαπούσα!
Κι έτσι τον έχασα μέσα στ' ανώνυμο πλήθος!
Η μητέρα μου έπλενε ρούχα,
ο πατέρας μου έπινε πολύ!

ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΠΑΥΛΕΑΣ (1917-2005),
"Το τραγούδι των ωκεανών", 1948.

ΣΤΟ ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ

Στο Μαυροβούνιο για τη συνεδρίαση
της Σοσιαλιστικής Διεθνούς ο Γ.Παπανδρέου
Σοσιαλιστές και Σοσιαλίστριες,
Συντρόφισσες και Σύντροφοι,
από τα κορφοβούνια εδώ ψηλά στο Μαυροβούνιο
διακηρύττω σ' όλη την υφήλιο
ότι
μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά
κι ότι ο σοσιαλισμός θ' αργήσει να ξημερώσει!

ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕΙΣ: ΠΕΤΕΡ ΠΑΟΥΛ ΡΟΥΜΠΕΝΣ

Peter Paul Rubens
(28 Ιουνίου 1577 – 1640)

Ο δοξάσας τη Φλαμανδία.
Ο εργασθείς για τους Αψβούργους,
τους Μέδικους,
τους Λουξεμβούργιους,
τους Άγγλους
και τους Ισπανούς βασιλείς.
Φανατικός οπαδός του καθολικισμού,
εργάστηκε για την αντιμεταρρύθμιση.
Το έργο του μεγαλειώδης έκφραση του Μπαρόκ:
φιγούρες σφριγηλές , χρώματα λαμπρά,
σκηνές γεμάτες ένταση και αισθησιασμό.
Δικαιούται άνετα τον τίτλο του Μεγάλου Μαΐστρου.

ΛΕΞΙΚΟ ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ [45]


"Αιχμές για τον πρωθυπουργό και την οικονομική πολιτική αφήνει στο βιβλίο του ο Γιώργος Αλογοσκούφης, το οποίο θα παρουσιαστεί το απόγευμα της Δευτέρας. Χωρίς να αναφέρει το όνομα του Κ. Καραμανλή, ο πρώην υπουργός Οικονομίας τονίζει ότι δεν υπάρχει σχέδιο για την οικονομία και αναφέρει ότι μετά τις εκλογές του 2007 δεν περνούσαν οι εισηγήσεις του."
ΕΚ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΤΥΠΟΥ
ΛΕΞΙΚΟ ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

θρασύς: άτομο που δε διστάζει να συμπεριφέρεται και να ομιλεί προκλητικά προς τους άλλους, αδιαφορώντας πλήρως για την ιδιότητα, τη θέση , την ηλικία, την κοινωνική καταξίωση, τη μόρφωσή τους κλπ. Δημόσιος λειτουργός που τα έκανε στραπάτσο κατά την άσκηση των καθηκόντων του και , όταν δικαίως απομακρυνθεί
από τη θέση του, ζητάει και τα ρέστα. Η περίπτωση αυτή ονομάζεται από τους κοινωνικούς παθολόγους "Αλογοσκούφειο θράσος".
Ο νεοέλληνας γαλουχείται έχοντας ως βασική τροφή τη θρασύτητα αντί του γάλακτος . Μαθαίνει λοιπόν από πολύ νωρίς να μιλάει με ύφος ειδικού για θέματα που αγνοεί, να γράφει στα παλαιότερα των υποδημάτων του τους άλλους και γενικώς να καταπλήσσει τους πάντες με την ιταμότητα και τη χυδαιότητα της όλης στάσης του.
Θρασείς είναι εν γένει οι τηλεαστέρες, θρασείς και οι πολιτικοί, θρασύτερος όμως όλων ο αμόρφωτος αλλά "καπάτσος" Έλλην, που ξέρει με το θράσος του να επιτυγχάνει εκεί όπου σπάνε τα μούτρα τους οι μορφωμένοι αλλά σεμνοπρεπείς
συνέλληνες.

ΕΠΙΤΟΙΧΙΟ

- Γκάγκα μούμπου ντα 18%;
-¼+ γκαν= λαλά, niet PASOK!
-(((●<(=^ω^=)◦º°×°º◦εїз´¯`·»,la grande revoluzione!
- Οι νέοι Καραϊσκάκηδες γράφουν ιστορία!
-Topo sta niata, kato ta geramata!
-
10% vx+p= μ' ανοιχτά πανιά, σύντροφοι!


ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΤΟΥ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ ΚΙ ΕΣΕΙΣ
ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΑΣ,
ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ ΕΙΣΤΕ ΟΛΗΜΕΡΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ
ΤΟΥ ΧΟΛΕΡΙΚΩΝ "ΕΙΔΙΚΩΝ" ΤΗΣ "ΣΥΡΙΖΟΛΟΓΙΑΣ";
ΜΗΝ ΠΕΙΤΕ "ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΚΑΚΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ",
ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΗΤΑΝ Η ΓΛΩΣΣΑ , ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.

ΣΛΑΜΝΤΟΓΚ ΚΟΤΣΑΝΕΡ

ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΜΕΤΡ
ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ
ΕΙΠΕ ΤΗ ΜΝΗΜΕΙΩΔΗ ΡΗΣΗ:


"Αν περιμένω εγώ από την Αστυνομία να μου πει τι έγινε,
να πέσω από το παράθυρο να αυτοκτονήσω. Είμαι τόσα
χρόνια στο ρεπορτάζ, δεν ξέρω εγώ τι έγινε;";
1
Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΠΟΥΑΡΟ;
***
2


Ο ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΜΑΙΓΚΡΕ;
***
3

Ο ΠΑΝΟΣ ΣΟΜΠΟΛΟΣ;

Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ


- Στην καθημερινότητα του πολίτη, τι θέση πιστεύετε ότι έχει η πολιτική;
- Σχεδόν καμία πια. Αλλά όλοι αυτοί που λένε " μα τι τα θες αυτά;"
ας σκεφτούν ότι για το κατάντημα της πολιτικής ζωής και πιθανώς για κάποιους που απαρτίζουν την κοινοβουλευτική ομάδα των κομμάτων ευθύνεται αυτή η απαξίωση.
Αν όλοι
έχουμε "αλλεργία" με την πολιτική, θα έχουμε τον Βορίδη και τον Γεωργιάδη στη Βουλή!

Από συνέντευξη του ηθοποιού Γιάννη Βούρου
στο Ntv των Νέων (27/6/09)

Σάββατο, Ιουνίου 27, 2009

Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ

Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ

ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ


Μᾶλλον τῶν σοβαρῶν τὰς δουλίδας ἐκλεγόμεσθα͵
οἱ μὴ τοῖς σπαταλοῖς κλέμμασι τερπόμενοι.
ταῖς μὲν χρὼς ἀπόδωδε μύρου σοβαρόν τε φρύαγμα
καὶ μέχρι κινδύνου πεσσομένη σύνοδος·
ταῖς δὲ χάρις καὶ χρὼς ἴδιος καὶ λέκτρον ἑτοῖμον͵
δώροι΄ ἐκ σπατάλης οὐκ ἀλεγιζόμενον.
μιμοῦμαι Πύρρον τὸν Ἀχιλλέος͵ ὃς προέκρινεν
Ἑρμιόνης ἀλόχου τὴν λάτριν Ἀνδρομάχην.
ΡΟΥΦΙΝΟΣ, 5.18


Από τις υπερόπτισσες κυράδες
κάνουμε κέφι τις δούλες τους,
εμείς που δε γουστάρουμε τα σπάταλα
παιχνίδια του κρυφού έρωτα.
Οι πρώτες μοσχοβολούνε μύρο κι έχουνε
ύφος αλαζονικό , άσε τον κίνδυνο
ώσπου ν' ανέβεις στο κρεβάτι τους.
Όμως κι οι άλλες έχουν τρυφερή επιδερμίδα
και χάρη όμοια, το δε κρεβάτι τους είναι
καταδεκτικό, χωρίς σκοτούρα για πλούσια δώρα.
Οδηγός μου είναι ο Πύρρος του Αχιλλέα,
που διάλεξε την Ανδρομάχη αντί για
τη γυναίκα του, την Ερμιόνη.

ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕΙΣ: ΤΖΙΟΡΤΖΙΟ ΒΑΣΑΡΙ

Giorgio Vasari
(1511 – 27 Ιουνίου 1574)

Ιταλός ζωγράφος και αρχιτέκτονας.
Έγραψε εξαιρετικές βιογραφίες Ιταλών καλλιτεχνών.
Θεωρείται ο θεμελιωτής της ιστορικής ανάλυσης της Τέχνης.

Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ



Στραφείς δε είτα προς αυτούς, τοις είπον:
" Φραγκίσκα, τα σά βάσανα αθυμίας
και ευλαβών δακρύων με πληρούσι.
Εις των ηδέων στεναγμών τας ώρας,
ειπέ, πώς, πόθεν έδωκεν ο έρως
να μάθητε τους αμφιβόλους πόθους;"
Η δ' εις εμέ΄" Ουκ έστι θλίψις μείζων
του ενθυμείσθαι χρόνων ευδαιμόνων
εν συμφοραίς. Τον ποιητήν ερώτα.
Αλλ' αν την πρώτην να γνωρίσης ρίζαν
του έρωτός μας τόσον έχης πόθον,
θα πράξω ως ο λέγων εν ω κλαίει.
Ανεγιγνώσκομεν ποτε προς τέρψιν
περί του Λαγγηλότου, ός ηγάπα.
Είμεθα μόνοι άνευ υποψίας.
Πολλάκις η ανάγνωσις το βλέμμα
ημών συνήψεν, κ' ήλλαξε την όψιν.
Αλλ' έν μας κατενίκησε χωρίον,
η φράσις ότι ο γλυκύς της γέλως
απεφιλήθ' υπό του εραστού της.
Τότε και ούτος, ο αχώριστός μου
μ' εφίλησε τα χείλη, όλως τρέμων.
Προαγωγός ήν ο την βίβλον γράψας.
Και τότε δεν ανέγνωμεν παρέκει".
Εν ω ωμίλει ταύτα το εν πνεύμα,
το έτερον εθρήνει τόσον , ώστε
εγώ ελιποθύμουν εξ ελέου,
κ' έπεσα όπως σώμα θνήσκον πίπτει.
Αλέξανδρος Ρίζος Ραγκαβής
"Η Κόλασις του Δάντου , το επεισόδιον της Φραγκίσκης"

Παρασκευή, Ιουνίου 26, 2009

"Ο ΜΕΤΡ ΚΑΙ Η ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ" [ΜΕΡΟΣ 5(1/ 5)]

Mikhail Afanasevich Bulgakov

ΓΕΝΝΗΣΗ: 15/5/1891
ΤΟΠΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ : ΚΙΕΒΟ/ΟΥΚΡΑΝΙΑ
ΘΑΝΑΤΟΣ: 10/3/1940

________________

ΜΙΧΑΗΛ ΜΠΟΥΛΓΚΑΚΟΦ
"Ο ΜΕΤΡ ΚΑΙ Η ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ"
( Για μιαν εμπεριστατωμένη ανάλυση του έργου πατήστε => ΕΔΩ)

Μυθιστόρημα που κινείται στην περιοχή της φιλοσοφίας και του
μαγικού ρεαλισμού, γεμάτο από σκηνές που διακρίνονται
για τον γκροτέσκο αλλά και έντονα δραματικό χαρακτήρα τους,
μία ξεκάθαρη σάτιρα της γραφειοκρατίας και της
σύνθλιψης του ατόμου από το σταλινικό καθεστώς.
Είναι χωρισμένο σε δύο επίπεδα δράσης- το ένα

στη Μόσχα της εποχής του συγγραφέα και το άλλο στην εποχή
του Πόντιου Πιλάτου.
Βασικό πρόσωπο του έργου είναι ο Διάβολος, που παίρνοντας τη μορφή
του καθηγητή Βόλαντ έρχεται στη Μόσχα και επιδίδεται σε ένα ανελέητο
ξεσκέπασμα της υποκρισίας και της διαβολής , που κυριαρχούν στους κόλπους
της Μοσχοβίτικης πνευματικής ελίτ.
Εξίσου σημαντικό πρόσωπο είναι ο καταπιεσμένος Συγγραφέας ( ο Μετρ),
που πασχίζει να ανεβάσει σε ένα ψυχιατρείο ένα έργο που έγραψε για το
το Χριστό.
Η Μαργαρίτα είναι η ερωμένη του Μετρ , στον οποίο έχει δοθεί ολοκληρωτικά
εγκαταλείποντας το σύζυγό της. Συνδυάζει όλα τα προτερήματα που είχαν όλες
οι μεγάλες ηρωίδες της λογοτεχνίας (π.χ. η Μαργαρίτα του Φάουστ)
και του λυρικού θεάτρου με αυτό
το όνομα.
Πίσω όμως από αυτήν κρύβονται οι δύο μεγάλοι έρωτες του

Μπουλγκάκοφ: η πρώτη και η τρίτη γυναίκα του.

"Ο ΜΕΤΡ ΚΑΙ Η ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ"
[ΜΕΡΟΣ 5(1/ 5)]

Η ΚΟΡΩΝΕΙΑ ΚΑΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ

Με απόφασή της, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απευθύνει στην Ελλάδα πρώτη γραπτή προειδοποίηση για ανεπαρκή μέτρα προστασίας και διατήρησης της λίμνης Κορώνειας.
Η απόφαση της Επιτροπής αφορά τη μη εφαρμογή του αναγκαίου για τη συγκεκριμένη περιοχή νομικού πλαισίου προστασίας και διατήρησης.
Όπως υποστηρίζει η Επιτροπή, η εφαρμογή των μέτρων προστασίας προχωρεί με αργούς ρυθμούς.
Η Επιτροπή θεωρεί ότι η Ελλάδα δεν έχει λάβει επαρκή μέτρα για να αποτρέψει την υποβάθμιση της λίμνης και την παρενόχληση της πανίδας και της χλωρίδας.

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΕΝΟΣ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟΥ ΕΛΛΗΝΑ

Ω Συνέλληνες,
τι χρεία έχουμε για να αποδείξουμε
ότι η Επιτροπή της Ευρωπαϊκής Ένωσης
εμφορείται από εμπαθή ανθελληνικά αισθήματα και επιμένει να ταλαιπωρεί τη χώρα μας σε ένα θέμα που η ιδιωτική πρωτοβουλία έχει δώσει οριστική λύση; Στο κάτω κάτω της γραφής, τι την κόφτει την Ευρωπαϊκή Ένωση αν οι σκληρά εργαζόμενοι αγρότες μας, θέλοντας να ζήσουν τις φαμελιές τους, αντλούν λίγο νεράκι από την πλησιέστερη λίμνη;
Κι αν στέρεψε το νερό της Κορώνειας, εμείς πάλι θα την ξαναγεμίσουμε. Λεφτά έχουμε. Θα αγοράσουμε 20 εκατομμύρια μπουκάλια εμφιαλωμένο νερό και θα το ρίξουμε στον πυθμένα της.
Με αυτήν την ελληνική πατέντα θα ξαναφέρουμε
τη ζωή στον αγαπημένο μας υδροβιότοπο.

Έτσι, για να πάνε να σκάσουνε από τη ζήλεια τους

οι κωλοευρωπαίοι, που όλο μας την μπαίνουνε.

ΓΙΑΤΙ ΒΟΥΤΗΞΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ;


ΓΙΑΤΙ ΒΟΥΤΗΞΕ ΧΘΕΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΣΤΟ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΤΟΥΜΠΑΣ;

1. Οι καλές γλώσσες λένε :" Για να δείξει την περηφάνεια του για το μεγάλο
"απόκτημα" μιας υποβαθμισμένης περιοχής της πόλης μας.

2. Οι κακές γλώσσες λένε: " Για να δώσει το καλό παράδειγμα
στους υπαλλήλους του δήμου του, που επί δύο μήνες δεν έχουν
υλικά καθαριότητας στις τουαλέτες των υπηρεσιών τους
και κινδυνεύουν με ηπατίτιδα.
Είναι σαν να τους λέει: Μη στενοχωριέστε , κυρίες και κύριοι!
Μια βουτιά , μετά την εργασία σας, στο χλωριωμένο νερό
της κολυμβήθρας του Σιλωάμ μου θα σας αποκαθάρει
από κάθε νόσο και
κάθε κολοβακτηριδιακή μαλακία.
Ακολουθήστε το παράδειγμά μου και θα σωθείτε.


Η ΑΙΩΝΙΑ ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ ΗΡΩΑ

Η ΑΙΩΝΙΑ ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ ΗΡΩΑ
ή
το να κάνεις πάντοτε το καλό
δε σου βγαίνει πάντα σε καλό...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΛΑΟΥΝΤΙΟ ΑΜΠΑΤΟ!



ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ,
ΚΛΑΟΥΝΤΙΟ ΑΜΠΑΤΟ (1933)!
Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΚΟΜΙΣΕΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ...

ΕΠΙΤΟΙΧΙΟ

ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΕΜΠΟΡΟΙ ΔΕΡΝΟΥΝΕ ΤΟΥΣ ΕΦΟΡΙΑΚΟΥΣ,
ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΙΑΝΟΥΝΕ ΘΕΛΟΥΝ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ.
ΕΓΩ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΜΕΙΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ,
ΝΑ ΤΡΩΩ ΤΟ ΠΙΛΑΦΙ ΜΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟ ΧΟΙΡΟΜΕΡΙ.

Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ


[...]Το ποσοστό των Ελλήνων που αγοράζουν εφημερίδες είναι από τα χαμηλότερα στην Ευρώπη. Η εξήγηση δε βρίσκεται ούτε στην οικονομική κρίση, ούτε στο καλάθι της νοικοκυράς. Βρίσκεται στην έλλειψη κοινού. Η πτώση των πωλήσεων άρχισε στα τέλη της δεκαετίας του '80, όταν η ιδιωτική τηλεόραση ανέλαβε, προνομιακά χάρη στη φύση της, τη μετάδοση των ειδήσεων γενικού ενδιαφέροντος, αφήνοντας τις εφημερίδες ν' απευθυνθούν σ' έναν πιο «εκπαιδευμένο» κύκλο πολιτών που ενδιαφέρονται για εξειδικευμένες ειδήσεις, αναλύσεις, σχόλια ή έρευνες. Ρεαλιστικά μιλώντας, στην Ελλάδα αυτός ο κύκλος είναι μικρός.
[...................................]
Βεβαίως, το θεμελιώδες ζητούμενο παραμένει άλλο. Πώς οι εφημερίδες θα καταφέρουν να αυξήσουν το κοινό τους, διαμορφώνοντας αναγνώστες ήδη από το περιβάλλον του σχολείου. Εδώ, Πολιτεία, εκδότες, ενώσεις συντακτών επιβάλλεται να συνεργαστούν ενδιάθετα, χωρίς προκαταλήψεις, αλλά με προτάσεις. Δεν υπάρχουν περιθώρια. Το διακύβευμα είναι μεγάλο.

Έγραψε ο Μάκης Βοϊτσίδης στο χθεσινό Αγγελιοφόρο ( 26/06/09)
*******************************

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΠΑΠΑΓΑΛΟΥ


Αγαπητέ κύριε Μάκη,

Όλα τα έθιξες στο χρονογραφηματάκι σου, εκτός από ένα.
Το γεγονός της ύπαρξης δεκάδων ρυπαροφυλλάδων
αθλητικού περιεχομένου καταρρίπτει
αυτομάτως
το επιχείρημα ότι δεν υπάρχουν αναγνώστες.
Οι αναγνώστες μάλιστα αυτοί είναι τόσο πολλοί,
που αν ξαφνικά στρέφονταν προς την αγορά
των παραδοσιακών εφημερίδων, τότε αυτές
δε θα αντιμετώπιζαν κανένα πρόβλημα.
Δικαιούμαι , λοιπόν, να υποθέσω ότι το πρόβλημα
της πτώσης της κυκλοφορίας των σοβαρών εφημερίδων
"γνώμης" είναι κατά βάση πρόβλημα μορφωτικό.
Όταν βλέπεις τριαντάρηδες και σαραντάρηδες
να κυκλοφορούν στους δρόμους κρατώντας
υπερηφάνως μία και δύο α(θ)λητοφυλλάδες,
τότε εύκολα βγάζεις το συμπέρασμα για τα
ποιοτικά στάνταρτς των νέων ανθρώπων
ως προς τις αναγνωστικές τους συνήθειες,
με πρώτη και καλύτερη την αγορά
καθημερινά μιας πολιτικής εφημερίδας.

Επομένως , καλή και επαινετέα η πρότασή σου
να δώσετε τη "μάχη" στα σχολεία, με στόχο
το μελλοντικό "εφημεριδοφάγο", αλλά ώσπου
να εμφανιστεί αυτός... "ζήσε Μάη μου, να φας τριφύλλι".
Όπως πάνε τα πράματα,
αγαπητέ κύριε Μάκη,
σε λίγο καιρό
δε θα έχει μείνει στην πιάτσα ούτε ένα σοβαρό έντυπο,
καθότι αυτός ο λαός έχει αποφασίσει
να σκέφτεται ...με τα πόδια.