Τρίτη, Δεκεμβρίου 29, 2009

Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

«Μία από τις ελάχιστες βεβαιότητες που έχω σ' αυτή τη ζωή είναι η προκατάληψη με την οποία αντιμετωπίζει ο χριστιανισμός το ανθρώπινο σώμα. Στρέφεται εναντίον του, και μάλιστα με βίαιο τρόπο. Το μισεί θανάσιμα. Μου είναι αφόρητη αυτή η αντίληψη -που ακόμη είναι κυρίαρχη- και μου προκαλεί απίστευτη οργή. Δεν έχω καμία τύψη απέναντι στο σώμα, το δικό μου και των άλλων. Αντίθετα, η πονηράδα με την οποία συνοδεύουμε οποιαδήποτε αναφορά στο σώμα είναι σεξιστική, χυδαία και βλακώδης».

Από συνέντευξη του Ξενοφώντα Μπρουντζάκη
(Ελευθεροτυπία,29/12/09),με αφορμή το νέο βιβλίο του
( «Από στήθους. Ιστορίες ελαφρών ηθών και ιδεών»),
που περιέχει μικρές ιστορίες με ηρωίδες ανοικονόμητης ομορφιάς,
τα εντυπωσιακά στήθη των οποίων διασαλεύουν την αρμονία
των αληθινών ιστορικών γεγονότων που τις περιβάλλουν.


Δεν υπάρχουν σχόλια: