Τρίτη, Οκτωβρίου 06, 2009

ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΤΡΕΛΑ

Την αρχηγία της Νέας Δημοκρατίας θα διεκδικήσει ο νομάρχης Θεσσαλονίκης Παναγιώτης Ψωμιάδης, όπως δήλωσε ο ίδιος σε πρωϊνές τηλεοπτικές εκπομπές
της 6ης Οκτωβρίου. Ο κ.Ψωμιάδης επεσήμανε ότι δεν είναι ευχαριστημένος με καμία από τις τρεις υποψηφιότητες που ακούγονται - Δ.Αβραμόπουλος, Ντ. Μπακογιάννη, Αντ.Σαμαράς -, ενώ τόνισε πως δεν είναι δυνατόν μετά τη βαριά ήττα να υπάρχουν στο εσωτερικό του κόμματος ακόμη στελέχη με ''αγγλικά κασμίρια''.
-Γιώργο μου, πάω για αρχηγός!
-Με το καλό , Παναγιώτη μου!
Άντε και να συσφίξουμε περαιτέρω τις σχέσεις μας.
- Εγώ κι εσύ, εσύ κι εγώ , μόνοι πάνω στη γη,
ω,ω,ω, μόνοι στη γη!
- Και τότε θα πληρωθεί το ρήμα του ουρανού:
" και έσονται αυτοί εις σάρκα μίαν"...
- Ο γιος του σανοποιού με το παιδί του λαού,
που δε φοράει αγγλικά κασμίρια:

ο τέλειος συνδυασμός!
- Και εκπρόσωπο τύπου τον Ηλία Ψινάκη, Γιώργο μου,
μην το ξεχνάς αυτό.
- Εντάξει, υπό την προϋπόθεση ότι θα είμαι ο επικεφαλής
της κριτικής επιτροπής στην εκπομπή "Ελλάδα έχεις ταλέντο".


ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΤΡΕΛΑ


Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
Μουσική: Αντώνης Βαρδής
Πρώτη εκτέλεση: Αντώνης Βαρδής
& Χάρης&Πάνος Κατσιμίχας
& Λαυρέντης Μαχαιρίτσας ( Τερτσέτο )


Ο λόγος δεν έχει λόγο να λέγεται
το λόγο αυτό εγώ τον σεβάστηκα
και να που η Τροία ακόμη καίγεται
και να ο Αδόλφος υψώνει τη σβάστικα
Νίκη, νίκη, νίκη


Συγκάτοικοι είμαστε όλοι στην τρέλα
κι εγώ δεν έχω για νοίκι
φορούσε μαύρο νυφικό η περσινή μας η κοπέλα
κι ο λόγος αυτός τής ανήκει.

Ο λόγος δεν έχει λόγο να υψώνεται
ο λόγος ωμή τροφή για τους κόρακες
και να που η Ρώμη ακόμη σώνεται
και να οι Αννίβες με τρύπες στους θώρακες
Νίκη, νίκη, νίκη


Συγκάτοικοι είμαστε όλοι στην τρέλα...

Ο λόγος σαπίζει καταναλώνεται
στο λόγο αυτό κουβέντα δεν γίνεται
και να που ο Οιδίπποδας τυφλώνεται
και να η Σαλώμη τα πέπλα της γδύνεται
Νίκη, νίκη, νίκη


Συγκάτοικοι είμαστε όλοι στην τρέλα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

«Όλβιος όστις ιστορίας έσχε μάθησιν»(Ευριπίδης) : «Ο Χίτλερ και οι Απόστολοι του Κακού» /Ντοκιμαντέρ (2016)

Αντικειμενικό πορτρέτο, βασισμένο σε έγχρωμα αρχεία, του Αδόλφου Χίτλερ και των ανδρών γύρω του, που ήταν οι  υπεύθυνοι για την επιτυχία του...