Τετάρτη, Απριλίου 22, 2009

ECCE HOMO ! ( ΙΔΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ!)

- Ευριπίδη, δεν αντέχω άλλο αυτό το μίζερο πρωτόκολλο.
Όλο στο προεδρικό μέγαρο με πηγαίνεις και τη βγάζουμε
ξεροσφύρι με μια πορτοκαλάδα στο πόδι! Δεν είναι ζωή αυτή
για τη γυναίκα ενός υπουργού.
- Κάνε υπομονή , καλή μου. Περνάμε περίοδο λιτότητας
στο εσωτερικό και δε γίνεται διαφορετικά. Σε λίγο όμως
θα πάμε στο Παρίσι για ένα συνέδριο και μετά σε μία σύνοδο στο Μπορντό.
- Και τι θα αλλάξει στη μαύρη και άραχλη ζωή μου
με τα δύο αυτά ταξίδια;
-Τα ταξίδια των μελών της εκάστοτε κυβέρνησης στο εξωτερικό
διέπονται από διαφορετικό πρωτόκολλο και κανόνες και εγώ θα
σεβαστώ την εφαρμογή αυτών που προβλέπονται με βάση το νόμο
και το πρόγραμμα της κάθε αποστολής εργασίας.
- Δηλαδή;
- Θα μείνουμε σε λουξάτο ξενοδοχείο, θα νοικιάσουμε λιμουζίνα,
θα φάμε τα καλύτερα , θα περάσουμε φίνα και ωραία,
όπως ταιριάζει σε ένα εξέχον
μέλος της σεμνής
και ταπεινής κυβέρνησής μας, όταν πηγαίνει σε αποστολές
εργασίας στο εξωτερικό.

- Και της συζύγου του;
- Αυτή μπορεί να πάει και μία μέρα νωρίτερα.
- Και ποιος θα πληρώσει τόσα χρήματα;
- Φυσικά, το Υπουργείο Παιδείας! Το πρωτόκολλο
είναι πρωτόκολλο και δε γίνεται να το αλλάξουμε.
Θα προκαλέσουμε σκάνδαλο λαϊκίστικης συμπεριφοράς.
- Ευριπίδη, κάθε μέρα που περνάει σε αγαπώ περισσότερο.
Κάνεις τα πάντα , για να είμαι ευτυχισμένη.

- Κι εγώ ,λατρεία μου! Βιάσου τώρα για να σφίξουμε
το χέρι του Παππού και να την κοπανίσουμε από δω πέρα.
- Πού θα πάμε; Έχεις καμιά καλή ιδέα;
- Έχω μια συνάντηση με κάποιους πολιτικούς φίλους
σ' ένα νυχτερινό κέντρο στην Ιερά Οδό!
- Τέτοια μου κάνεις και σε λατρεύω όλο και πιο πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Γρηγόρης Γεροτζιάφας: «Ήρθε η ώρα η Αριστερά και η ευρύτερη προοδευτική παράταξη να κάνουν ένα βήμα μπροστά»

Γρηγόρης Γεροτζιάφας: Τι να κάνουμε anoixtoparathyro.gr 19 Απριλίου 2024 Ήρθε η ώρα η Αριστερά και η ευρύτερη προοδευτική παράταξη ...