Δευτέρα, Νοεμβρίου 03, 2008

Jacques Prévert (13)

Διαφημιστική φωτογραφία από το φιλμ του Μαρσέλ Καρνέ "Τα παιδιά του Παραδείσου" (1943-1945), με τους Ζαν Λουί Μπαρό, Αρλετί και Ετιέν Ντεκρού.
Το σενάριο και το σκριπτ της ταινίας ήταν του Ζακ Πρεβέρ.
(Photo credit : Roger Forster/Fondation Jérôme Seydoux-Pathé)

Jacques Prevert
(1900-1977)

Pour toi mon amour


Je suis allé au marché aux oiseaux
Et j'ai acheté des oiseaux
Pour toi
Mon amour
Je suis allé au marché aux fleurs
Et j'ai acheté des fleurs
Pour toi
Mon amour
Je suis allé au marché à la ferraille
Et j'ai acheté des chaînes
De lourdes chaînes
Pour toi
Mon amour
Et je suis allé au marché aux esclaves
Et je t'ai cherchée
Mais je ne t'ai pas trouvée
Mon amour Camille Pissarro (1830-1903):
"Γυναίκα μπροστά σ' έναν καθρέφτη"
***

ΓΙΑ ΣΕΝΑ , ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!

Πήγα στην αγορά των πουλιών
Και αγόρασα πουλιά
Για σένα
Αγάπη μου
Πήγα στην αγορά των λουλουδιών
Και αγόρασα λουλούδια
Για σένα
Αγάπη μου
Πήγα στην αγορά των σιδηρικών
Και αγόρασα αλυσίδες
Βαριές αλυσίδες
Για σένα
Αγάπη μου
Πήγα και στην αγορά των σκλάβων
Και σ' έψαξα
Μα δε σε βρήκα
Αγάπη μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Επιστροφή στην Άνοιξη με κακό καιρό: Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού από την ΕΜΥ για Παρασκευή και Σάββατο

      emy.gr Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού (ΕΔΕΚ) https://www.boatfishing.gr/wp-content/uploads/2018/09/ektakto-deltio-thyellodon-an...