Τετάρτη, Νοεμβρίου 05, 2008

ΟΙ ΛΗΣΜΟΝΗΜΕΝΟΙ: Λευτέρης Αλεξίου

Ο Κένεθ Μπράνα (δεξιά) , με τον Λόρενς Φίσμπερν ως Οθέλο , στην ταινία "Οθέλος" που σκηνοθέτησε ο πρώτος (1995) και ήταν βασισμένη στο γνωστό έργο του Σέξπιρ.

*****
ΟΙ ΛΗΣΜΟΝΗΜΕΝΟΙ


Λευτέρης Αλεξίου
(1890-1966)

Η ΟΧΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΨΙΑΣ

Στον κόρφο μου ζεσταίνεται η οχιά,
σαν περιδεραιο ζώνει το λαιμό μου.
Κομπόδετη στη μέση μου τριχιά

μ' ανατριχίλες με γεμίζει τρόμου.

Μια στάλα δε λουφάζει, ύπνο να βρω΄
ολημερίς σφυρίζει μες στ' αφτί μου
κι οληνυχτίς το στόμα της τ' ογρό
γλείφει και φαρμακώνει την πληγή μου.

Είμ' όλος πίκρα κ' είν' η οχιά αφορμή΄
όλος χολή, κ' η οχιά μονάχη αιτία΄
όλος σα μια πληγή- ψυχή, κορμί-,

που όλο τη σκάβει η μαύρη οχιά-υποψία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τις τελευταίες 14 υποψηφιότητες για τις Ευρωεκλογές ανακοίνωσε η Νέα Αριστερά.

  Ευρωεκλογές 2024: Μάρω Δούκα και Κωστής Καρπόζηλος στο ευρωψηφοδέλτιο της Νέας Αριστεράς! ...