Πέμπτη, Νοεμβρίου 06, 2008

Η γάτα μου


Η γάτα μου

(Μουσική/Στίχοι:
Γερμανός Βαγγέλης)



Έχω σπίτι μου μια γάτα
που ΄ναι τίγρισσα σωστή,
μια παράξενη σονάτα
για ηλεκτρικό βιολί
Σαν τη σφίγγα μπρος στο τζάκι
ξαπλωμένη στο χαλί
σκύβει πάνω από το σκάκι
και μου δίνει ένα φιλί.


Βγαίνω το πρωί μ’ αγωνία,
σαν γυρίσω, Θε μου, τι θα βρω
ρούχα κουρέλια, πεταμένα βιβλία
και το ψυγείο αδειανό.

Σαν το φίδι που χορεύει
στο πανέρι του φακίρη
με παιδεύει με μαγεύει
μ’ αποπροσανατολίζει.
Της αγάπης μου είναι δώρο,
σαϊτιά φαρμακερή,
μ’ έχει κάνει κανταδόρο
κι αθεράπευτο μπεκρή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Επιστροφή στην Άνοιξη με κακό καιρό: Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού από την ΕΜΥ για Παρασκευή και Σάββατο

      emy.gr Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού (ΕΔΕΚ) https://www.boatfishing.gr/wp-content/uploads/2018/09/ektakto-deltio-thyellodon-an...