Δευτέρα, Νοεμβρίου 10, 2008

Η ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Η Ακρόπολη (1980)
***
Αρχηγός ή Ο αρχηγός (1977)
***
Σαρδελοκούτι ή Η κονσερβοποίηση (1971)
***
Μπαλκόνι (1969)
***
" Μαρτυρία ενάντια στην εποχή μας, σ' αυτά που ζούμε,
αυτή είναι η ζωγραφική μου.
Κάνοντας ανθρωπάκια λυτρώνομαι εγώ (...)
Το έργο μου το κάνω για τον εαυτό μου,
ύστερα θέλω να φύγουν από πάνω μου.
Θέλω να τα πουλήσω για να ζήσω.
Ο καλλιτέχνης είναι κι αυτός στο καταναλωτικό κύκλωμα του καιρού του."
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΑΪΤΗΣ*
(1923-1984)(Αυτοπροσωπογραφία -1944)

* Συνέντευξη στο Χρίστο Ζαφείρη, Εφημερίδα Θεσσαλονίκη, 21/9/1972.
Όλοι οι πίνακες από την αναδρομική έκθεση του Γαΐτη στο ΜΜΣΤ
με το τίτλο " Όλοι και μόνος".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...