Κυριακή, Σεπτεμβρίου 28, 2008

Της καμπάνας το κάγκελο

ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑΚΟ


" Φίλε Γεροντάκο, σκληρή μοίρα μ' έταξε να διαμένω
ανάμεσα σε δύο Δήμους με δύο υπέρλαμπρους ναούς.
Αριστερά της οικίας μου και σε απόσταση τριακοσίων μέτρων,

ορθώνεται επιβλητικός ο λογχοφόρος Άγιος Γεώργιος, μεγάλη του η χάρη,
ενώ δεξιόθεν και ουχί σε ικανή απόσταση τον ατενίζει αγέρωχος
ο Άγιος Χαράλαμπος, ο χαρωπός ιερομάρτυς.
Περιττό να σου πω , φίλε Γέροντα, ότι κάθε Κυριακή από τις έξι
το πρωί γίνεται της καμπάνας το κάγκελο στο μεσοδιάστημα
των δύο Δήμων , που διαθέτουν τους προαναφερθέντας Ιερούς Ναούς
.
Πήγα να διαμαρτυρηθώ στους παπάδες και τους επιτρόπους
και των δύο Οίκων του Κυρίου, τονίζοντας τις υποχρεώσεις τους ως προς
το σεβασμό του δικαιώματός μου για ησυχία, αλλά
εξεδιώχθην εκ των ναών ως αποσυνάγωγος με τας φράσεις:
" Εμείς αινούμε δημοσίως τον Κύριόν μας και Θεόν μας

κατ' απαίτησιν του χριστεπώνυμου πληρώματός μας,
το οποίο κωλύεται να προσέλθει εις τον ναόν." και
" Να βάλετε ωτασπίδες, κύριε, αν είστε άθεος και σας ενοχλούμε!".
Μετέβην έπειτα στους όμορους Δήμους της περιοχής μου,
όπου εξέθεσα στους αρμόδιους αντιδημάρχους τον πόνο μου,
εισέπραξα όμως την παγεράν έως περιφρονητικήν αδιαφορία τους.

Ο ένας μάλιστα εξ αυτών μου πέταξε κατάμουτρα:
" Εμείς είμαστε καλοί χριστιανοί και μας αρέσουν οι ψαλμωδίες!
Να αλλάξετε κατοικία! Να πάτε κάπου όπου να μην υπάρχουν εκκλησίες! ".
Πήγα , τέλος, και στο πλησιέστερο Αστυνομικό Τμήμα ,
για να απαιτήσω να κάνουνε συστάσεις στους εκκλησιατικούς
ηχορυπαντές, αλλά εισέπραξα την αποστομωτική απάντηση:
" Εδώ , κύριε, κινδυνεύουμε να καούμε από τις καθημερινές ρίψεις
μολότοφ από τους αναρχικούς κι εσείς μας μιλάτε για την ηχορύπανση

των καμπάνων;".
Απελπισμένος συγκάλεσα οικογενειακό συμβούλιο και ζήτησα
τη γνώμη της συμβίας και των δύο γιων μου περί του πρακτέου.
Μετά από πολύωρες συζητήσεις καταλήξαμε στο συμπέρασμα
ότι η μοναδική λύση είναι να καταφεύγουμε , τα Σαββατοκύριακα
καθώς επίσης και στις μεγάλες εθνικές και εκκλησιαστικές εορτές,
σε κάποιο ξενοδοχείο, απ' αυτά, ξέρετε, που χτίστηκαν
έξω από την πόλη για να φιλοξενούν τα παράνομα ζευγαράκια.
Εκεί είναι σίγουρο ότι θα έχουμε την ησυχία μας.

Οι Άγιοι δεν γουστάρουν τα ερωτικά και δε θέλουν
πολλά νταραβέρια με τους Σοδομίτες και Γομορρίτες.
Ποια γνώμη έχετε, αγαπητέ Γέροντα, για τη λύση που βρήκαμε;
Τη βρίσκετε ρεαλιστική;

Φίλε μου, διαπράττεις ολέθριο σφάλμα.
Στην προσπάθειά σου να γλιτώσεις
την ηχητική ρύπανση των φανατικών,
εκτίθεσαι στην ηχητική ρύπανση των ερωτικών.
Φυσικά αυτή η ρύπανση είναι ό,τι πρέπει
για να αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον σου
για την εκλεκτή συμβία σου, σκέφτηκες όμως
τι κακό θα κάνει στην τρυφερή ψυχή των υιών σου;
Καλύτερα, λοιπόν, να ακούνε το "αλληλούια" των παπάδων,
παρά το "τι σου κάνω μάνα μου απόψε ;"

των ξεσχιζομένων επί της κλίνης του διπλανού δωματίου εραστών,
πράγμα που μπορεί να τους οδηγήσει
σε πολύ δυσάρεστες καταστάσεις
ως προς την ομαλήν εκδήλωση της λίμπιντό τους.
Διότι, ως γνωστόν, εις τας παρυφάς της πόλης
δεν υπάρχει κανένα άλλο ζωντανόν πλην των
αγελάδων, των αιγών και των προβάτων...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τις προτιμώ από τις φωνές του Ψωμιάδη στις πρωινές εκπομπές ,που ακούγονται από τους οπαδούς του διπλανού διαμερίσματος,
Χωρίς να εχω ιδιαίτερη σχέση με την εκλησία,η τελευταία φορά που πήγα μετα τον γάμο μου ηταν να ξεπροβοδίσω την μητέρα μου ,πιστεύω πως αν ακούσω κάμπάνα θα επιστρεψω στα χρόνια της αγνότητας.Κάντε μια προσπάθεια ακόμη κάπου θα βρεθεί η χρυσή τομή.

Sting είπε...

Θα κάνω ό,τι μπορώ για να συμβιβάσω τον καμπανόπληκτο αναγνώστη μου με την ιδέα της αρμονικής συμβίωσής του με τους δύο οίκους του Θεού, αν και στην κατάσταση που είναι ο άνθρωπος
μάλλον ψυχίατρος του χρειάζεται κι όχι οι παραινέσεις ενός φτωχού και μόνου Geronto-blogger...

«Τα άγρια και τα ήμερα του βουνού και του λόγγου» ως εργαλείο ανάλυσης του σύγχρονου πολιτικού μας βίου

  Ο Φρέντης, ο λύκος, ο Βελό και η ΝΔ (όλα μπερδεύονται γλυκά…) Μιας και μιλάω για τα θεοτ...