Κυριακή, Ιουλίου 27, 2008

Κάνιστρο Ποίησης


ΤΑΟΡΜΙΝΑ

Όλο λέω να φύγω μιαν ημέρα,
όλο λέω να πάω στην Ταορμίνα...
Σε πέλαγο γαλάζιας νοσταλγίας
στ' όνειρο τραγουδάει σα σειρήνα
- Ταορμίνα! Ταορμίνα!
Ω κάλεμα γλυκό σαν των πουλιώνε
σε πρωινές βραγιές το Μάη το μήνα!
Κι όλο λέω να φύγω κι όλο λέω
τα πάντα στη ζωή μου να τ' αφήσω
να διπλομανταλώσω όλες τις πόρτες,
και δίχως κάνε να κοιτάξω πίσω,
μ' άτρεμα τα φτερά ν' αποδημήσω!
Πώς τρικυμίζει μέσα μου η λαχτάρα
ν' αφήσω τη ζωή μου- για να ζήσω!
Τα βράδια , πλάι στη λάμπα μου σκυμμένος,
ξέθωρους χάρτες ναυτικούς κοιτάω,
μπροστά μου έχω παμπάλαια βιβλία
που κάθε τόσο τα φυλλομετράω:
Το δρόμο που θα πάρω μελετάω.
Μα τα χρόνια περνάνε- κι όλο μένω.
Πάντα κάτι τυχαίνει- και δεν πάω...
Κι ούτε θα πάω ποτές... Η Ταορμίνα
( κι αν υπάρχει) για μένα θε να μένει
του εξόριστου ονείρου μου η πατρίδα,
σα μια ευτυχία που μου 'ναι ταγμένη
και που ό,τι κι αν συμβεί, με περιμένει.
ΚΩΣΤΑΣ ΟΥΡΑΝΗΣ
Ταορμίνα, το Ταυρομένιον των αρχαίων Ελλήνων στη Σικελία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...