Κυριακή, Ιουλίου 20, 2008

ΚΟΤΣΑΝΕΣ , ΚΟΤΣΑΝΕΣ... (2)

" Το ρήμα κουτουπώνω είναι ανάδελφο. Δεν έχει συνώνυμο.".
Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος
(Κριτικός κινηματογράφου), στην παρα-μορφωτική
(όπως λέμε παρα-πανίσια) εκπομπή "Καφές με την Ελένη" του ALPHA.
Περίεργο! Εγώ ήξερα πως:

Κουτουπώνω και πηδώ
είναι ένα και τ' αυτό,
πιο κοντά τους το γ..ώ
κι αδερφάκι τους το καβαλώ!

Τι να σας πω! Μου φαίνεται αλλόκοτο, παράξενο σαν ψέμα
σχέση να 'χει με τη γλώσσα μας άνθρωπος δίχως πνεύμα!
***********************************************************************
"Λένε πως είναι προκλητική η φωτογράφιση,
γιατί φοράω μόνο το πάνω μέρος του μαγιό
και όχι το κάτω.
Δεν είναι όμως προκλητική. Είναι πιο προχώ...".
Όλγα Φαρμάκη, η (ας πούμε ) ωραία γλάστρα,
στην παρα-πνευματώδη (όπως λέμε
παρα-ψυχολογία)
εκπομπή " TV Weekend του Alter.
"
"Φαίνεται πως μειονεκτώ
καθώς δεν είμαι πολύ προχώ,
μ' αρέσει να βρακοφορώ
και να μην ανοητολογώ!"
*****************************************************************"Είμαι ερωτευμένη εγώ! Αλλιώς δεν μπορώ να λειτουργήσω.".
Στέλλα Μπεζεντάκου, η Κάλας της Trash Can TV
στη συγκλονιστική εκπομπή Super Star
του κουλτουριάρικου τηλεοπτικού σταθμού Star
.
"Αχ, Στέλλα, Στέλλα, μαριόλα κοπέλα,
κι εμένα η καρδούλα μου είναι σαν την προπέλα,
που συχνά για μια γαϊδούρα ντεμουαζέλα
τα φτύνει απ' το πολύ το σύρε και το έλα!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

«Όλβιος όστις ιστορίας έσχε μάθησιν»(Ευριπίδης) : «Ο Χίτλερ και οι Απόστολοι του Κακού» /Ντοκιμαντέρ (2016)

Αντικειμενικό πορτρέτο, βασισμένο σε έγχρωμα αρχεία, του Αδόλφου Χίτλερ και των ανδρών γύρω του, που ήταν οι  υπεύθυνοι για την επιτυχία του...