Πέμπτη, Ιουνίου 19, 2008

ΒΑΡΥΣΗΜΑΝΤΗ ΔΗΛΩΣΗ

"Τα ταμεία του ΠΑΣΟΚ «δείχνει» ο Θ.Τσουκάτος για χρήματα από τη Siemens"
Η Είδηση της ημέρας

ΒΑΡΥΣΗΜΑΝΤΗ ΔΗΛΩΣΗ
ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ
ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΛΙ
[ΚΟΜΜΑ ΑΒΑΣΤΑΧΤΗΣ ΛΙΓΟΥΡΑΣ]
ΓΕΡΟΝΤΑΚΟΥ


"Δηλώνω κατηγορηματικά ότι
το Κόμμα μου ουδέποτε εδέχθη οποιαδήποτε
εισφορά ( εις είδος ή εις χρήμα) εκ μέρους της Siemens.
Το ψυγείο και η ηλεκτρική κουζίνα μου που διαθέτω
είναι μεν αμφότερα
κατασκευής της ως άνω εταιρείας,
αλλά αγοράστηκαν
εκ του Media Markt εξ ιδίων πόρων,
τα δε παραστατικά αγοράς
είναι εις την διάθεσιν
παντός ενδιαφερομένου.
Επίσης διαψεύδω μετά βδελυγμίας ότι η εταιρεία
Siemens προσέφερε υπό τύπον δώρου
100 κονσέρβες Pedigree
για τις διατροφικές ανάγκες του σκύλου μου.
Θέτω δε και τον σκύλο μου στη διάθεση
κάθε ενδιαφερομένου!"

Champ's Boss, a 2 year old male English Bulldog - Courtesy of Champ Bulldogs


1 σχόλιο:

Stelios Frang είπε...

Το δικό μου ΚΟΕΠαΝ (Κόμμα εισπράξεως παντός νομίσματος) δέχεται πληρωμές απεριόριστα -υπέρ της πατρίδας εννοείται- αλλά βλέπεις δεν μας πλησίασε κανείς ακόμα. Όλοι στους άλλους πάνε... *σνιφ*

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...