Σάββατο, Ιουνίου 28, 2008

ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΟΥ ΚΛΕΙΤΟΥ ΚΥΡΟΥ

ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΟΥ ΚΛΕΙΤΟΥ ΚΥΡΟΥ
Επιστολές Ελλήνων λογοτεχνών
προς το Θεσσαλονικιό ποιητή
και μεταφραστή Κλείτο Κύρου (1921-2006).
[Αρχείο Γεροντάκου]


Β/ Αρης Δικταίος (1917-1983)
[ Ψευδώνυμο του Κώστα Κωνσταντουράκη,
ποιητή, δοκιμιογράφου και μεταφραστή]

(Επιστολική κάρτα. Εμπρόσθια όψη.)
126 Jeune arabe

Αθήναι 7.9.49

Συμπαθήστε με, αγαπητέ φίλε, που
καθυστέρησα λίγο την απάντησή μου
στο άξιο αγάπης γράμμα σας. Κα-
τανοώ πέρα για πέρα όσα μου
γράφετε για τους πνευματικούς ( δίχως
πνεύμα) ανθρώπους της Αθήνας. Αν
ποτέ μένατε εδώ για καιρό, η
αηδία σας θα μεγάλωνε σε σημείο
που και σείς θα παύατε να είστε
... δημοκρατικός- όπως σας έγραφα στο
γράμμα μου. Τα ποιήματά σας θα
τα δημοσιεύσω στον "Αιώνα μας"*
και στην "Φ.Π."*. Μείνετε ήσυχος

για την τυπογραφική τους εμφάνιση.
Θα τα επιμεληθώ ο ίδιος προσωπικά.
Το τεύχος των "Ν. Ρυθμών"* που επιθυμείτε
θα σας το στείλω σε λίγες μέρες , μόλις
το πάρω από το Σφακιανάκη*. Θέλω να
ξέρετε πως πέραν της συνεργασίας μου
δεν έχω καμιά σχέση με την υπόθεση
που ονομάζουν "Συναισθηματισμό".
Για ο,τιδήποτε με χρειαστείτε , είμαι
πάντα στη διάθεσή σας.

Δικός σας
Άρης Δικταίος

Ε.Ι.Ρ.*
Ρηγίλλης 4
Αθήναι

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
1. Ο Αιώνας μας: Λογοτεχνικό Περιοδικό
2. Φ.Π. (= Φιλολογική Πρωτοχρονιά): Ετήσιο λογοτεχνικό περιοδικό.
3. Νέοι Ρυθμοί: Λογοτεχνικό περιοδικό.
4. Γιάννης Σφακιανάκης: Λογοτέχνης και κριτικός.
5. Ε.Ι.Ρ.= Εθνικό Ίδρυμα Ραδιοφωνίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...