Σάββατο, Δεκεμβρίου 15, 2007

Ωστε τι ποιούμεν; φεύγομε ή μένομεν;

Prisoner in Paradis
© Narcis Virgiliu,
Prisoner in Paradis.


ΡΟΥΦΙΝΟΥ

Εις τινα παρθένον φθαρείσαν υπ' αυτού.

Γείτονα παρθένον είχον Αμυμώνην Αφροδίτην,
η μου την ψυχήν έφλεγεν ουκ ολίγον.
αύτη μοι προσέπαιζε και, εί ποτε καιρός, ετόλμων.
ηρυθρία. τι πλέον; τον πόνον ησθάνετο.
ήνυσα πολλά καμών. παρακήκοα νυν ότι τίκτει.
ώστε τι ποιούμεν; φεύγομε ή μένομεν;
***
Σε μια κοπέλα που της πήρε την παρθενιά.

Είχα μια γειτονοπούλα παρθένα , Αμυμώνη την έλεγαν,
όμοια η Αφροδίτη, που μου είχε ανάψει μεγάλη φωτιά.
Όλο σκέρτσα και ναζάκια ήτανε μαζί μου κι εγώ,
κάθε φορά που εύρισκα την ευκαιρία , γινόμουν όλο και πιο τολμηρός.
Κοκκίνιζε τότε. Ύστερα; Καταλάβαινε τον πόνο μου.
Τράβηξα πολλά ώσπου να την καταφέρω.
Τώρα ακούω ότι είναι ετοιμόγεννη.
Τι κάνουμε λοιπόν; Να το σκάσουμε ή να μείνουμε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...