Τρίτη, Νοεμβρίου 20, 2007

Η αποτύπωση της πραγματικότητας

«Είναι βέβαιον ότι οι αυξήσεις που αποφασίζονται έχουν να κάνουν με την αποτύπωση μιας πραγματικότητας, με τις ανάγκες που δημιουργούνται», δήλωσε ο υπουργός Επικρατείας, Θ. Ρουσόπουλος.
Υπέρ τάχθηκε και η πρώην πρόεδρος της Βουλής, Αννα Ψαρούδα-Μπενάκη.
Στην ερώτηση «δεν είναι προκλητικό ο βουλευτής να παίρνει ημερομίσθιο όσο η μισή σύνταξη ενός συνταξιούχου» απάντησε: «Πόσα πληρώνει ο βουλευτής, όμως, καθημερινά δεν το υπολόγισε κανείς. Πληρώνει προσωπικό, έξοδα κίνησης και πολλά γραφεία. Ολα αυτά πρέπει να ισορροπούν».



"Ουφ , με σκάσανε!
Εφτυσα μαύρο αίμα για να σουλουπώσω τον προϋπολογισμό
και αυτοί γκρινιάζουν
για την ψωροαύξηση που έδωσα στους βουλευτές."
***

"Ερωτώ: Η αποτύπωση της δικής μου πραγματικότητας
απαιτεί ή όχι να πάρω εγώ την αύξηση που έδωσε
ο Γατοσκούφης στο βουλευτικό μισθό;
Απαντώ: Μάλλον δεν την απαιτεί, αφού η αύξηση
δόθηκε στο βουλευτικό μισθό και όχι στο δικό μου.
Έχω εμπιστοσύνη στο αίσθημα δικαιοσύνης της κυβέρνησης
και στην κοινωνική ευαισθησία που τη διακρίνει.
Διότι, όπως και να το κάνουμε,
ο καημένος ο βουλευτής πώς να τα βγάλει πέρα
με τις τρεις κι εξήντα που του δίνουνε
από τη δική μου φορολόγηση;"

Δεν υπάρχουν σχόλια: