Παρασκευή, Ιουνίου 15, 2007

Ο μπαλαδόρος


"Οι εχθροί μου λένε ότι δε διαθέτω τα τυπικά
και ουσιαστικά προσόντα που απαιτούνται
για ένα σύγχρονο πολιτικό και ότι είμαι
θρησκόληπτος, ρατσιστής και αντιδραστικός.
Λένε δε επιπλέον ότι είμαι και γραφικός.
Τους ερωτώ: ποιος πολιτικός ξέρει να παίζει
επί τριάντα χρόνια καλύτερη μπάλα από μένα
στο γήπεδο της επικοινωνιακής πολιτικής;
Και ξέρετε γιατί; Επειδή τα αιμοπετάλιά μου
είναι τα μισά ποντιακά και τα αλλά μισά
από το Μέγα Αλέξανδρο!
Παρακαλώ , αυτά να τα πείτε στους φίλους μου
Παπαγεωργόπουλο και Λιάπη
και να τους ρωτήσετε
από πού κρατάει η σκούφια των αιμοπεταλίων τους ."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τις τελευταίες 14 υποψηφιότητες για τις Ευρωεκλογές ανακοίνωσε η Νέα Αριστερά.

  Ευρωεκλογές 2024: Μάρω Δούκα και Κωστής Καρπόζηλος στο ευρωψηφοδέλτιο της Νέας Αριστεράς! ...