Παρασκευή, Δεκεμβρίου 01, 2006

ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ


ΜΕ ΡΩΤΑΤΕ- ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΩ

ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΗ ΚΟΡΗ: Όχι δεν είμαι κλέφτης, ωραία μου (εικάζω από τα συμφραζόμενά σου) κόρη. Έτσι όμως που το πάει ο Αλογοσκούφης, ενδέχεται να μπω κι εγώ στο κλίμα , για να επιβιώσω. Όσο για το δικό σας δράμα, τι να σας πω;Μια καλή συγκυρία θα ήταν να διαβάζει ο άσπλαχνος Μάκης το blog μου και να συγκινηθεί από τα χάλια σας. Α, ρε Μάκη, ξύλο που σου χρειάζεται! Εγκαταλείπουν έτσι στην ψύχρα ένα τόσο καλό κορίτσι;
ΠΡΟΣ GAY ΑΓΓΟΥΡΟΤΟΠΟΥ ΚΑΛΥΒΙΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ:
Σας το ξαναλέω ευθέως: Δε με ενδιαφέρει η περίπτωσή σας. ΕΙΜΑΙ STRAIGHT! Συγγνώμη αν σας πλήγωσα! Στραφείτε, ημικοριτσούδα μου, στον περίγυρό σας. Τι διάολο, τόσα τεκνά υπάρχουν στην περιώνυμη περιοχή σας, εμένα βρήκατε και σ' αυτήν μάλιστα την ηλικία; Βρε ανωμαλία που έχει ο άνθρωπος! Πώς σας κόλλησε ότι είμαι ο μοναδικός άντρας που έχει απομείνει στη γη, μετά από την παράσταση που είδατε του χορογράφου των Ολυμπιακών Αγώνων Παπαϊωάννου;
ΒΙΒΛΙΟΦΙΛΟΝ:
Όχι δε διάβασα το νέο βιβλίο του Ελληναρόπουλου για το πώς θα πάρουμε την Πόλη και θα κάνουμε Γιουσουφάκια τα Τουρκόπουλα. Σας εξομολογούμαι ότι έχω πρόβλημα με τα βιβλία του κυρίου. Η πνευματική μου στάθμη δε φτάνει στο επίπεδο του υψηλού πνευματικού του κόσμου. Τι να κάνουμε; Όλα τα δάχτυλα δεν είναι δυστυχώς ίδια!
ΠΡΟΣ ΕΘΙΣΜΕΝΟ ΑΥΝΑΝΙΣΤΗ:
Καλά λείψανε τα ελληνικά σίριαλ και ρεάλιτι σόου, για να ικανοποιείτε το πάθος σας και εσείς τη βρίσκετε ακόμα με τηλεπτώματα του αμερικάνικου εμφυλίου πολέμου ; Μα πού ζείτε ανθρωπέ μου; Εκσυγχρονιστείτε!
GADEMISSA: Αχ αυτή η τούρτα Sacher, καλή μου, αχ! Θα με τρελάνει και θα είναι μέρα μεσημέρι! Ως ομοιοπαθής καταλαβαίνεις, βλέπω, το δράμα μου και συμπάσχεις.Ευχαριστώ πολύ!
ΠΑΟΚΤΣΗΝ: Καρντάση, εγκώ δεν καταλαβαίνει Γκούμενος-Μούμενος, εγκώ Πάνω Μαχαλά, εγκώ καμιά ντουλειά , φάει παιδιά , όχι μπαλακίες με πέτρες κεφάλι, τσακ, αμάξι μολότοφ,μπουμ , καπούτ! Έγκινε; Dolamani era! (Μετάφραση Γεροντάκου από τα σουαχίλι: Άει σιχτίρ, κωλόπαιδο!)
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ (Θεοφίλου 13 Άνω Πόλη, 2310252554): Πήρα την πρόσκληση για το Bazaar σας στις 9 Δεκεμβρίου. Σας ανακοινώνω ότι μετά χαράς θα έλθω. Μπορεί να λείψει η αλεπού από το παζάρι; Έχετε τόσα καλούδια για δώρα, που μόνο αν ήμουν σνομπ δε θα σας καταδεχόμουν. A propos, μια παρακλησούλα: μπορείτε να κάνετε λιγότερο δυνατό τον καφέ που προσφέρετε;
Την περασμένη χρονιά ήπια τον καφέ σας στις 15 Δεκεμβρίου και κατάφερα να κοιμηθώ την...Πρωτοχρονιά.

ΤΙΠΟΥΚΕΙΤΟΣ



1 σχόλιο:

gademissa είπε...

Τα σέβη μου...

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...