Τρίτη, Δεκεμβρίου 26, 2006

Καψούρικο 1*









Μες στην πολλή καψούρα μου
έδωσα για ανάλυση τα ούρα μου
περίπτωση λίαν σοβαρή είπε ο γιατρός
πρέπει να κάνεις κάτι όσο είναι πια καιρός.

Γιατρέ, εγώ 'μαι ένα καλό παιδί με σοβαρό πτυχίο
και αυτή με απατά με εφοπλιστή απ' τη Χίο,
κάθε βράδυ ξεπορτίζει να πάει στ' Αγγλικά,

μα τον πλοιοκτήτη βλέπει σε στέκια μυστικά.

Παιδί μου, τι θέλεις να σου πω, τρελογιατρός δεν είμαι,
αν όμως θέλεις συμβουλή, σκέψου το ενθάδε κείμαι.
Βεβαίως δεν το εννοώ για σε, αλλά για κείνη τη σκυλού,
προσέλαβε ένα φουσκωτό και κάν' τηνε του αλατιού.

Στιχουργός: Ευγένιος



*Σημείωση Γεροντάκου: Το τραγούδι αυτό εστάλη μαζί με άλλα από τον fun της στήλης Ευγένιο , με την παράκληση να δημοσιευτούν από το "φιλόξενο blog του κυρίου Γεροντάκου". Το κάμω ευχαρίστως , σημειώνων ότι αποτελούν πραγματικούς αδάμαντες , που λάμπουν μέσα στο βούρκο της ανόητης στιχοπλοκίας των τελευταίων ετών.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Jan Stanislawski (1860-1907)- Polish modernist painter and founder of various innovative art groups-Πολωνός μοντερνιστής ζωγράφος και ιδρυτής διαφόρων καινοτόμων ομάδων τέχνης

Ο Jan Grzegorz Stanisławski (24 Ιουνίου 1860, Vilshana – 6 Ιανουαρίου 1907, Κρακοβία, Αυστροουγγαρία) ήταν Πολωνός μοντερνιστής ζωγράφος, ...