Σάββατο, Νοεμβρίου 25, 2006

"Μέρα νύχτα μεθυσμένος..."


Μεθυσμένος
(του Κώστα Ρούκουνα*)

Μέρα-νύχτα μεθυσμένος
και με πόνο στην καρδιά
ξενυχτάω ο καημένος
γιατ' έχω καρασεβντά.

Αμάν, αμάν, αχ, θα τρελαθώ,
για μια σκύλα χήρα που την αγαπώ.
Αμάν, αμάν, αχ θα τρελαθώ,
για τα σένα, χήρα μου, φυλακή θα μπω.

Σαν τη βλέπω να μου κάνει
πείσματα με άλλονε,
η κακούργα θα με βάλει
σε μπελά μεγάλονε.

Πάλι μεθυσμένος ήρθα
και με πόνο τραγουδώ
κι όλοι με κατηγορούνε

για τη χήρα π’ αγαπώ.

*Κώστας Ρούκουνας, Ρεμπέτης ( 1903 Σάμος- 1984 Αθήνα). Μεγάλες του επιτυχίες: Τι σου λέει η μάνα σου για μένα, Κάτω στα λεμονάδικα, Τον χάρο τον αντάμωσαν, Είμαι εργάτης τιμημένος κ.α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Take My Life/Η ζωή μου είναι στα χέρια σου (1947): μια καλογυρισμένη αγγλική ταινία νουάρ

Ένας άντρας που κατηγορείται άδικα για τη δολοφονία μιας πρώην φίλης πρέπει να βασιστεί στη σύζυγό του για να κάνει το ντετέκτιβ και να βρει...