Τετάρτη, Οκτωβρίου 04, 2006

Διάλογοι...


-Δε νιώθω καλά, τώρα τελευταία!
-Τι έχεις;
-Δεν ξέρω. Αισθάνομαι ένα υπαρξιακό κενό, κάτι που μου τρώει τα σωθικά.
- Γιατί δεν κάνεις shopping therapy;Είναι ένα κι ένα γι' αυτές τις περιπτώσεις!
Η Λίλιαν περνούσε το ίδιο δράμα με σένα , πήρε ένα 4χ4 και ησύχασε.
- Αυτό είναι που με κάνει να παίρνω ανάποδες: Το σούργελο η Λίλιαν να πηγαίνει παραλία με το τεσσάρι της κι εγώ να είμαι ακόμη με αυτήν την πορδή , το Golf μου!..
- Ε, άλλαξέ το και ησύχασε.
-Δεν μπορώ. Το έχω ακόμη απλήρωτο.
- Γιατί δε σε βοηθούν οι δικοί σου;
- Μα όλο αυτό κάνουν. Τη δόση του Golf ποιος λες την πληρώνει;
- Μη νιώθεις ενοχές, παιδί τους είσαι, έχουν υποχρέωση να σε πληρώνουν διά βίου τους...
-Τώρα που το λες, σκέφτομαι ότι ο πατέρας μου έχει ένα κτηματάκι στη Χαλκιδική...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Γρηγόρης Γεροτζιάφας: «Ήρθε η ώρα η Αριστερά και η ευρύτερη προοδευτική παράταξη να κάνουν ένα βήμα μπροστά»

Γρηγόρης Γεροτζιάφας: Τι να κάνουμε anoixtoparathyro.gr 19 Απριλίου 2024 Ήρθε η ώρα η Αριστερά και η ευρύτερη προοδευτική παράταξη ...