Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 27, 2006

Η αλήθεια περί των προσλήψεων...


Για να είμαστε ξηγημένοι , σχετικά με τις προσλήψεις των χειριστών βαρέων μηχανημάτων στη Νομαρχία, έχω να κάνω την ακόλουθη δήλωση:
Ένα! Έκανα προκήρυξη ενδιαφέροντος για τις θέσεις αυτές, αλλά δεν προσήλθε κανένας χειριστής γκρέιντερ, μόνο μερικοί που ήξεραν να χειρίζονται ποντιακά κομπιούτερ . Κομπιουτεράδες όμως Πόντιους είχα πολλούς , δε χρειαζόμουν άλλους. Έτσι ο διαγωνισμός εκηρύχθη άγονος.
Δύο! Χιόνια έρχονταν , νερά κατέβαιναν, ήρθα σε απόγνωση και με έπιασε ένας λυγμός. Έλεγα και ξανάλεγα : Νέπε, Παναγιώτη, ντε φτας; , νέπε , Παναγιώτη, ντε φτας; Μου κατέβηκε τότε, με τη βοήθεια της Παναγίας Σουμελάς, μια ποντιακή έμπνευση : να απευθυνθώ στα Κόμματα. Και απευθύνθηκα στη Ν.Δ., γιατί το ΠΑΣΟΚ, το ΚΚΕ και ο Συνασπισμός ξέρετε τι θα μου απαντούσαν ; Βρε, ουστ από δω που θα πάνε τα δικά μας παιδιά να φάνε ψωμί από σένα,
φασίστα Ψωμιάδη!
Τρία! Το μόνο λοιπόν Κόμμα (και είναι προς τιμή του που το λέω αυτό), ...το μόνο Κόμμα που ανταποκρίθηκε στον αγωνιώδη λυγμό μου ήταν η Νέα Δημοκρατία. Με σοβαρό κίνδυνο να κατηγορηθεί για ρουσφέτι, η Τοπική Οργάνωση της Ν.Δ. , ενεργώντας πατριωτικά και με την απειλή διαγραφής , υποχρέωσε οκτώ (8) μέλη της να προσληφθούν από τη Νομαρχία, μολονότι τα μέλη αυτά φώναζαν και τσίριζαν ότι δε θέλουν να γίνουν νομαρχιακοί υπάλληλοι.
Τέσσερα! Αυτή είναι η ΠΑΣΑ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ και όποιος δεν τη γουστάρει, αν είναι άντρας, να βγει έξω στην αυλή να καθαρίσει μαζί μου! Εσείς οι υπόλοιποι να προσέλθετε ένας ένας
να μου φιλήσετε το χέρι εις ένδειξιν ευγνωμοσύνης γιατί έσωσα τη Θεσσαλονίκη .
Και τώρα, μάγκες, περαίνω τη διαδικασία και πάμε για αστακομακαρονάδα στη Μοδιάνο. Μετά θα πάμε στο Plaisir , για να σας κεράσει από ένα παστάκι η γυναίκα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Γρηγόρης Γεροτζιάφας: «Ήρθε η ώρα η Αριστερά και η ευρύτερη προοδευτική παράταξη να κάνουν ένα βήμα μπροστά»

Γρηγόρης Γεροτζιάφας: Τι να κάνουμε anoixtoparathyro.gr 19 Απριλίου 2024 Ήρθε η ώρα η Αριστερά και η ευρύτερη προοδευτική παράταξη ...